به گزارش پایگاه خبری آستان مقدس حضرت معصومه سلام الله علیها، مرکز قرآن و حدیث کریمه اهل بیت سلام الله علیها دوره تجوید مقدماتی(تجوید سطح یک) را به صورت آنلاین و مجازی ویژه قرآن آموزان کودک، نوجوان و جوان برگزار می کند.

هدف از برگزاری این دوره آشنایی فراگیران با مخارج حروف، صفات و احکام حروف، کسب مهارت در رعایت قواعد تجوید در نماز، آشنایی اجمالی با احکام وقف و ابتداء و کسب مهارت در تجوید عملی است.

منبع و محتوای آموزشی در این دوره آموزشی برای کودکان کتاب «تجوید در مدرسه استاد طباطبایی» بوده و منبع و محتوای آموزشی برای نوجوانان و جوانان کتاب «تحسین التلاوة» حجت‌الاسلام علی قاسمی است و نحوه ارتباط و آموزش در این کلاس مجازی و آنلاین از طریق (اسکای روم) است.

این دوره آموزشی برای کودکان و نوجوانان در مدت ۲۰ الی ۲۵ جلسه آموزشی ۷۵ دقیقه‌ای برگزار خواهد شد و همچنین مدت زمان آموزش جوانان نیز در این دوره ۳۰ الی ۳۵ جلسه ۷۵ دقیقه‌ای خواهد بود.

شرکت در جلسات هفتگی واحد مجازی در رشته‌های مختلف قرآنی، شرکت در برنامه‌های جانبی واحد مجازی در مناسبت‌های ملی و مذهبی، پشتیبانی رایگان از فعالیت‌های مرتبط با این رشته، شرکت در آزمون‌ها و مسابقات فصلی واحد مجازی و صدور گواهینامه پایان دوره برای همه رشته‌ها از مزایای جانبی حضور در این دوره برای شرکت کنندگان است.

علاقه‌مندان برای ثبت نام و کسب اطلاعات بیشتر در مورد دوره می توانند به شناسه https://eitaa.com/Quranharam در پیام رسان ایتا پرسش های خود را ارسال کنند و یا از طریق لینک مستقیم https://quran.qhkarimeh.ir/lessons/grade در این دوره ثبت نام کنند.

لازم به ذكر است، علاقه مندان می توانند همه روزه از ساعت ۸ تا ۱۴ با شماره ۰۲۵۳۷۱۷۵۵۰۷ تماس گرفته و پاسخ پرسش های خود را در مورد رشته‌های آموزشی و ثبت نام کلاس‌ها از کارشناسان مرکز قرآن و حدیث دریافت کنند.

ثبت نام ترم تابستان مرکز قرآن و حدیث از ۶ خرداد ماه آغاز شده و تا تکمیل ظرفیت کلاس‌ها ادامه دارد، فراگیران از سراسر کشور بدون محدودیت زمان و مکان می‌توانند به صورت حضوری، نیمه حضوری، مجازی، انلاین، آفلاین و یا به صورت تلفنی و مطالعاتی در رشته‌های قرآنی و معارفی مرکز ثبت نام کنند.