به گزارش پایگاه خبری آستان مقدس حضرت معصومه سلام الله علیها، مرکز قرآن و حدیث کریمه اهل بیت(س) با هدف افزایش توانمندی و آمادگی هر چه بیشتر اساتید خواهر و برادر برای فصل آموزشی تابستان اقدام به برگزاری دوره مهارت‌افزایی ویژه اساتید کرده است.

این دوره آموزشی همزمان با روز پنجشنبه چهارم خردادماه با تدریس حجت‌الاسلام والمسلمین قاسمی از اساتید برجسته قرآنی کشور برگزار شد.

مرکز قرآن و حدیث همزمان با برگزاری دوره‌های مهارت افزایی در طول ترم‌های آموزشی، دوره‌های ارتقایی و تربیت مربی را نیز برای اساتید خواهر و برادر با هدف افزایش کیفیت خدمات آموزشی به فراگیران برگزار می‌کند.

همچنین در راستای تشویق حافظان، قاریان و فراگیران برتر؛ مرکز در رشته‌های مختلف از این فراگیران که با موفقیت دوره ها را پشت سر گذاشته‌اند و حائز رتبه‌های برتر استانی و کشوری هستند به عنوان استاد و مربی برای تدریس به فراگیران جدیدالورود استفاده می‌کند.

بهره مندی از پرسش نامه‌های تخصصی در تدوین برنامه آموزشی دوره‌های حفظ، قرائت، ترتیل و تلاوت از دیگر راهبردهای مرکز در راستای افزایش کیفیت خدمات آموزشی برای فراگیران و قرآن آموزان گروه سنی کودک، نوجوان و جوان است.

لازم به ذکر است، ثبت نام ترم تابستان مرکز قرآن و حدیث کریمه اهل بیت(س) از ۶ خرداد ماه آغاز شده و تا تکمیل ظرفیت کلاس ها ادامه دارد علاقه مندان سراسر کشور با مراجعه به سایت مرکز قرآن و حدیث می توانند در دوره های آموزشی مرکز ثبت نام کنند.