به گزارش پایگاه خبری آستان مقدس حضرت معصومه سلام الله علیها، مرکز قرآن و حدیث آستان مقدس با نگاهی نو به اصول دین «اصول عقاید اسلامی» را در قالب ویدیوهای کوتاه به نسل جوان و نوجوان آموزش می دهد.

در قالب این دوره آموزشی ویدیوئی حجت‌الاسلام والمسلمین رضا محمدی مبحث خداشناسی و اثبات وجود خدا را با تکیه بر جهان بینی توحیدی برای نسل جوان و نوجوان تبیین می کند.

توحید، عدل، معاد، نبوت و امامت از دیگر مباحث آموزشی است که در قالب این ویدئوهای آموزشی برای نسل نوجوان و جوان تبیین شده و همچنین در قالب این ویدئوها به رایج ترین شبهات و پرسش های نسل نوجوان و جوان با محوریت مبحث خداشناسی و اصول دین پاسخ داده شده می‌شود.

کلیپ های ویدئویی مربوط به این دوره آموزشی همزمان با روزهای دوشنبه در کانال مرکز قرآن و حدیث به آدرس @Qhkarimeh برای علاقه مندان سراسر کشور بارگذاری می‌شود و علاقه‌مندان با عضویت در این کانال می‌توانند ضمن بهره‌مندی از دوره های آموزشی مرکز، پرسش های خود را با کارشناسان مرکز در رشته های مختلف قرآنی و معارفی در میان بگذارند.

لازم به ذکر است، دوره های مطالعاتی مرکز قرآن و حدیث در رشته های مختلف معارفی طی ایام مختلف سال در حال برگزاری است و علاقه مندان بدون محدودیت زمان و مکان با شرکت در این دوره های آموزشی مطالعاتی و گذراندن دوره ها و کسب نمره قبولی در آزمون می توانند گواهینامه پایان دوره از مرکز قرآن و حدیث در رشته‌های مختلف معارفی و قرآنی دریافت کنند.