به گزارش پایگاه خبری آستان مقدس حضرت معصومه سلام الله علیها، جلسه شورای فرهنگ عمومی استان قم به ریاست آیت الله سیدمحمد سعیدی امام جمعه قم و حضور سیدمحمدتقی شاهچراغی استاندار قم و جمعی از مدیران استانی در استانداری قم برگزار شد.

آیت الله سیدمحمد سعیدی در این جلسه با اشاره به اتفاقاتی که در آلبانی برای افرادی که مدت‌ها بر علیه نظام جمهوری اسلامی ایران تبلیغ می کردند افتاد، اظهار کرد: آنچه می توانیم محکم و با توجه به مبانی دینی، عقلی و سیاسی بیان کنیم این است که این شکست معاندان نتیجه مقاومت ما است.

وی با بیان اینکه اتفاقات اخیر نشان داد گروهک منافقان ابزاری در دست کشورهای غربی بودند که بنا بر شرایط و اقتضائات از آن‌ها استفاده می‌کردند، گفت: ما دلخوش به این حرکت ها نیستیم و آنچه ما را دلخوش می کند این است که اگر مقاوم باشیم خداوند پشت و پناه ما است و ما را یاری می کند و امام زمان(عج) هوای شیعیان و محبان خود را دارند.

از جمله موضوعات مورد توجه این جلسه بررسی راهکار اصلاح سردر مغازه ها و تبلیغات سطح شهر و همچنین بررسی اوقات فراغت دانش آموزان با محوریت مساجد با توجه به آغاز فصل تابستان بود و زمینه های همکاری استانداری، سپاه، آموزش و پرورش، سازمان تبلیغات اسلامی، اداره کل ورزش وجوانان و کانون های مساجد برای پر کردن اوقات فراغت دانش آموزان بررسی شد.