به گزارش پایگاه خبری آستان مقدس حضرت معصومه سلام الله علیها، حجت الاسلام شهاب الدین غفاری در گفت و گویی خبری برنامه مراسم و محافل حرم مطهر بانوی کرامت در هفته پیش رو از ۲۴ تا ۳۰ تیرماه ۱۴۰۲ همزمان با آغاز ماه محرم الحرام را اعلام کرد.

وی با بیان اینکه مراسم حرم مطهر هر روز شامل نیایش صبحگاهی، سخنرانی قبل از اذان ظهر، سخنرانی قبل از اذان مغرب و سخنرانی و مداحی بعد از نماز عشا خواهد بود، گفت: نیایش صبحگاهی حرم مطهر بانوی کرامت از شنبه تا سه شنبه با قرائت دعای عهد، چهارشنبه و پنجشنبه با سخنرانی و قرائت زیارت عاشورا توسط حجت الاسلام والمسلمین علی اصغر ظهیری و جمعه با سخنرانی و قرائت دعای ندبه توسط حجت الاسلام والمسلمین یاسین حسین آبادی برگزار می‌شود.

رئیس اداره تبلیغات حرم مطهر بانوی کرامت ادامه داد: مراسم قبل از اذان ظهر حرم مطهر بانوی کرامت شنبه با سخنرانی حجت الاسلام رضا هوشیاری، یکشنبه با سخنرانی حجت الاسلام اعلایی نژاد، دوشنبه و سه شنبه با سخنرانی حجت الاسلام محمدعلی بخشنده، چهارشنبه و پنجشنبه با سخنرانی حجت الاسلام میردامادیان و مداحی سیدرضا جدا و جمعه با سخنرانی حجت الاسلام میردامادیان و برپایی محفل شیرخوارگان حسینی برگزار می شود.

وی افزود: مراسم قبل از اذان مغرب شنبه با سخنرانی حجت الاسلام علی زینتی، یکشنبه با سخنرانی حجت الاسلام جواد اسماعیلی نیا، دوشنبه با سخنرانی حجت الاسلام محمد زرسنج، سه شنبه در قالب محفل روایتگری سیره شهدا با حضور آقای حاتمی و از چهارشنبه تا جمعه با سخنرانی حجت الاسلام حسین بنیادی و مداحی سیدحسین جعفری نژاد دنبال می‌شود.

غفاری ابراز کرد: مراسم شب‌های حرم مطهر حضرت معصومه سلام الله علیها از شنبه تا دوشنبه به ترتیب با سخنرانی حجج اسلام والمسلمین سیدعلیرضا تراشیون، حبیب الله فرحزاد و سیدحسین حسینی قمی و از سه شنبه تا جمعه با سخنرانی آیت الله سیدمحمدمهدی میرباقری و مداحی عباس حیدرزاده و جواد احمدی برگزار خواهد شد.

وی اضافه کرد: پنجشنبه شب دعای کمیل با صدای محمدجواد احمدی و زیارت جامعه کبیره با صدای حجت الاسلام ناصر شهیدی قرائت خواهد شد.