به گزارش پایگاه خبری آستان مقدس حضرت معصومه سلام الله علیها، صادق افتخار وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات پاکستان به همت اداره امور بین الملل حرم مطهر بانوی کرامت روز گذشته به همراه هیأتی از کشور پاکستان به زیارت آستان مقدس حضرت معصومه سلام الله علیها مشرف شد.

وی ضمن حضور در جوار مضجع شریف کریمه اهل بیت(س) علیها و زیارت این بانوی با کرامت از اماکن مختلف حرم مطهر بازدید و با معماری و تاریخچه ساخت فضاهای گوناگون این آستان مقدس در ادوار مختلف تاریخی آشنا شد.

همچنین حجت الاسلام سیدمختار حسینی کارشناس امور بین الملل حرم مطهر حضرت معصومه سلام الله علیها با همراهی وزیر ارتباطات پاکستان ابعاد شخصیتی حضرت معصومه سلام الله علیها و جایگاه ایشان در میان شیعیان را بر اساس روایات معتبر شیعی برای وی تبیین کرد.

گفتنی است وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات پاکستان به منظور شرکت در سومین اجلاس وزرای ارتباطات کشورهای عضو اکو به تهران سفر کرده است و در حاشیه این سفر در شهر مقدس قم و حرم مطهر بانوی کرامت نیز حضور یافت.

همچنین پنجشنبه گذشته نیز غلامعلی ملاح معاون وزیر آموزش و پرورش پاکستان به همراه هیأت همراه از جمله حمید نیازی مدیرکل آموزش پایه و مراکز یادگیری محلی کشور پاکستان به زیارت حرم مطهر بانوی کرامت مشرف شد و از موزه فاطمی بازدید کرد و یک جلد از مجموعه “گنجینه ناشناخته” به معاون وزیر و همراهان اهدا شد.

علاوه بر آن طی یک ماه گذشته شاه زین بُگتی وزیر کنترل مواد مخدر پاکستان نیز در سفر به قم به زیارت حرم مطهر حضرت معصومه سلام الله علیها مشرف شده بود که نشان دهنده ارتباط مذهبی مسئولان بلندمرتبه کشور پاکستان با خاندان اهل بیت(ع) دارد.