به گزارش پایگاه خبری آستان مقدس حضرت معصومه سلام الله علیها، مرکز قرآن و حدیث کریمه اهل بیت با هدف ارتقای بینش دینی گروه سنی کودک و نوجوان همزمان با ترم تابستان دوره های جامع معارفی را برای این گروه سنی برگزار می کند.

برای گروه سنی کودک ۸ تا ۱۲ سال (ابتدایی) دوره جامع مهارت‌های زندگی ویژه دختران در حال برگزاری است و در این دوره معارفی دختران با شاخصه‌های سبک زندگی اسلامی، آداب معاشرت، ارتباط گیری با والدین و گروه سنی هم سالان، پیامدهای سوء ارتباط با جنس مخالف، ویژگی های دوران بلوغ ، احکام شرعی مربوط به محرم و نامحرم آشنا می‌شوند.

برای گروه سنی نوجوان نیز نوجوانان ۱۳ تا ۱۸ سال (متوسطه) دوره‌های جامع احکام، مداحی، آشنایی با زندگی اهل بیت علیهم السلام (ویژه دختران) در حال برگزاری است که نوجوانان در دوره های مجازی فرصت دارند تا ثبت نام کنند.

همچنین برای گروه سنی جوان، جوانان ۱۸ سال به بالا نیز دوره‌های معارفی ترجمه و مفاهیم قرآن کریم، تفسیر ، ترجمه و مفاهیم نهج‌البلاغه، ترجمه و مفاهیم صحیفه سجادیه، احکام تربیت فرزند (کودک)، تربیت فرزند (نوجوان)، سبک زندگی اسلامی، همسرداری، مهدویت و مداحی (ویژه برادران) در حال برگزاری است که علاقه مندان سراسر کشور به صورت مجازی و یا تلفنی می توانند در دوره ها، ثبت نام کنند.

لازم به دکر است، علاقه مندان به برنامه های قرآنی و معارفی با عضویت در کانال مرکز قرآن و حدیث به آدرس @Qhkarimeh lمی توانند از برنامه های قرآنی و معارفی مرکز آگاهی پیدا کنند.