به گزارش پایگاه خبری آستان مقدس حضرت معصومه سلام الله علیها، برنامه مراسم و محافل حرم مطهر بانوی کرامت از ۱۴ تا ۲۰ مرداد ۱۴۰۲ در قالب برنامه‌های نیایش صبحگاهی، سخنرانی و مداحی قبل از اذان ظهر، مداحی بعد از نماز عصر، سخنرانی و مداحی قبل از اذان مغرب و سخنرانی و مداحی بعد از نماز عشا از سوی روابط عمومی و تبلیغات آستان مقدس بانوی کرامت اعلام شد.

نیایش صبحگاهی حرم مطهر بانوی کرامت از شنبه تا چهارشنبه با قرائت دعای عهد، پنجشنبه با سخنرانی و قرائت زیارت عاشورا توسط حجت الاسلام والمسلمین ظهیری و جمعه با سخنرانی و قرائت دعای ندبه توسط حجت الاسلام والمسلمین میراحمدی برگزار خواهد شد.

مراسم قبل از اذان ظهر حرم مطهر بانوی کرامت شنبه و یکشنبه با سخنرانی حجت الاسلام امیرحسین ایمانی مقدم و مداحی مهدی افراز و علی بهادری، دوشنبه با سخنرانی حجت الاسلام امامعلی یعقوبی و مداحی رضا ساعدی، سه شنبه و چهارشنبه با سخنرانی حجت الاسلام سیدموسی موسوی و مداحی اکبر ریحانی و آتش پنجه، و پنجشنبه و جمعه با سخنرانی حجت الاسلام عزیزالله رزاقی و مداحی آقای یامولا و احمد باقری برگزار می شود.

مراسم بعد از نماز عصر حرم مطهر از شنبه تا دوشنبه به ترتیب با مداحی محسن قاسمی، رسول محمدی و محمد سرجامی و از سه شنبه تا پنجشنبه با قرائت زیارت حضرت معصومه سلام الله علیها دنبال می شود.

مراسم قبل از اذان مغرب شنبه و یکشنبه با سخنرانی حجت الاسلام حسین جوشقانیان و مداحی رضا ایزدی، دوشنبه و سه شنبه با سخنرانی حجت الاسلام علیرضا جمشیدی‌نیا و مداحی سیدمحمد عباسپور و حسن پاکزمان، چهارشنبه با روایتگری سیره شهدا توسط میرجلیلی و مداحی مهدی تدینی، پنجشنبه در قالب محفل انس با قرآن کریم و جمعه  با سخنرانی حجت الاسلام فؤادیان و مداحی سیدمهدی کاظمی برگزار خواهد شد.

مراسم شب‌های حرم مطهر حضرت معصومه سلام الله علیها شنبه و یکشنبه با سخنرانی حجت الاسلام والمسلمین محمد سعیدی‌آریا و مداحی محمود بذری، دوشنبه و سه شنبه با سخنرانی حجت الاسلام والمسلمین میرهاشم حسینی و مداحی سیدعلی حسینی نژاد و چهارشنبه تا جمعه با سخنرانی حجت الاسلام والمسلمین حیدری کاشانی و مداحی سیدعلی حسینی نژاد و مسعود پیرایش برگزار می شود.

گفتنی است پنجشنبه شب دعای کمیل با صدای مسعود پیرایش و زیارت جامعه کبیره با صدای حجت الاسلام ناصر شهیدی قرائت خواهد شد.