به گزارش پایگاه خبری آستان مقدس حضرت معصومه سلام الله علیها، هادی محمود نژاد در این مراسم در سخنانی با اشاره به مقام و جایگاه رفیع جانبازان و ایثارگران خاطرنشان ساخت: رسول مکرم اسلام صلی الله علیه و آله و سلم فرمودند حسین بن علی در عرش الهی شناخته تر است تا در زمین کما اینکه فرمودند “ان الحسین مصباح الهدی و سفینه النجاه” حسین علیه السلام چراغ پرفروز هدایت و کشتی نجات انسان هاست و جانبازان عزیز ما به این کشتی نجات بخش حسینی تمسک جسته اند و امیدواریم که ثمره عشق و ارادت شما به این شخصیت بزرگ اسلام بهشت باشد.

مدیر موکب آستان مقدس خاطرنشان ساخت: پیامبر اکرم(ص) در مورد آن حضرت فرمودند که شخصیت امام حسین را در آسمان ها بهتر از زمین می شناسند و ما امروز در خیمه همچین شخصیتی هستیم.

وی افزود: پیاده روی و مشی شما جانبازان گرامی در مسیر حسینی نتیحه اش بهشت است، شما عزیزان مهمان خانه حضرت معصومه سلام الله علیها هستید و خادمان حضرت دو افتخار کسب کردند، اول خدمت به زوار امام حسین علیه السلام و دوم خدمت به جانبازان عزیز و گرانقدر.

محمودنژاد در پایان این مراسم خاطرنشان ساخت: از طرف آیت الله سعیدی تولیت محترم آستان مقدس و همه خادمان آستان حضرت معصومه سلام الله علیها خیر مقدم و تشکر دارم از شما جانبازان سرافراز اسلام و امیدواریم که همه ما و شما مشمول شفاعت حضرت امام حسین علیه السلام قرار گیریم.

یاسر ولیا بیدگلی