به گزارش پایگاه خبری آستان مقدس حضرت معصومه سلام الله علیها، حجت‌الاسلام والمسلمین سیدحسین مؤمنی روز گذشته طی سخنانی در جمع زائران و مجاوران حرم مطهر بانوی کرامت، با بیان اینکه اوامر معصومین(ع) رافع و دافع ابتلائاتی است که در زندگی دنیایی ما وجود دارد، اظهار کرد: اتصال مستمر به بیانات معصومین حائز اهمیت است و انسان باید به صورت مداوم با ائمه ارتباط داشته باشد.

وی با بیان اینکه اگر انسان می خواهد به آرامش و قرار در دنیا برسد به برکت ارتباط با معصومین(ع) ممکن خواهد بود، گفت: در روایت داریم اگر کسی در زمان ممات به زیارت ما بیاید گویا در زمانی که زنده هستیم به زیارت ما آمده است و فرقی بین حیات و ممات اهل بیت(ع) نیست.

استاد حوزه علمیه خاطرنشان کرد: امام حسین علیه السلام از پیامبر(ص) سؤال کردند که اگر کسی شما را زیارت کند چه چیزی به دست می‌آورد؟ ایشان فرمودند کسی که من یا پدرت یا برادرت و یا تو را چه در زمان حیات و چه بعد از وفات زیارت کند بر من واجب است که روز قیامت او را زیارت کنم و او را از گناهانش رها کنم و وارد بهشت کنم.

وی با بیان اینکه همه در ایران ریزه خور خوان با کرامت علی بن موسی الرضا علیه السلام هستیم، گفت: امام جواد علیه السلام در زیارت جوادیه فرمودند پدرم را این گونه زیارت کنید که «السلام علی الامام الرئوف؛ سلام بر امام مهربان»، «السلام علی فرحه القلوب؛ سلام بر کسی که باعث شادی قلب ها است» و «السلام علی فرج الکروب؛ سلام بر کسی که گره ها را باز می کند».

مؤمنی با تأکید بر اینکه کسی که در قیامت دستش باز است و شفاعت می کند در دنیا به طریق اولی دستش باز است و حاجت می دهد، گفت: جواد الائمه(ع) فرمودند هر کسی پدرم را زیارت کند و یک شب بماند و نماز زیارت بخواند من ضمانت می کنم به حوائجش می رسد.

وی با بیان ایکه امام رضا علیه السلام فرمودند هر کسی خواهرم معصومه سلام الله علیها را در قم زیارت کند گویا من را زیارت کرده است، گفت: با زیارت امام رضا علیه السلام موانع تعالی و کمال برطرف می شود و انسان رشد می کند و امام رضا فرمودند هر کسی من را زیارت کند در مواقع مختلفی به فریادش می رسم.