به گزارش پایگاه خبری آستان حضرت معصومه سلام الله علیها، رواق کودک و خردسال دختر حرم مطهر بانوی کرامت واقع در شبستان نجمه خاتون سلام الله علیها، با ارائه محتوای معارفی در قالب‌های مختلف نمایش عروسکی، اجرای جنگ، انواع بازی‌های شاد و هیجانی، قصه و سرگرمی میزبان کودکان و خردسالان زائر و مجاور است.

این رواق از ابتدای سال جاری همه روزه در سه شیفت صبح، عصر و شب میزبان ۳۳۰۵۷ نفر کودک و خردسال بوده و علاوه بر موارد ذکر شده، انجام‌ ویژه برنامه‌ها در ایام مناسبتی از جمله تشکیل هیئت کودکانه دختران در ایام محرم و صفر، تشکیل موکب کودکان و میزبانی از زائر کوچولوهای اربعین در ایام اربعین، اجرای ویژه برنامه ماه مبارک رمضان و اعیاد و شهادت‌ها نیز از دیگر برنامه‌های رواق کودک برای زائران کوچک حضرت معصومه سلام الله علیها در شش ماه نخست سال ۱۴۰۲ بود.

تشکیل گروه سرود و رونمایی از اولین‌ سرود کودکانه دختر حرم مطهر با عنوان گروه سرود کریمه همزمان با میلاد حضرت معصومه سلام‌الله علیها نیز محور دیگر فعالیت‌های رواق کودک در این مدت بود.

هم‌چنین برگزاری همایش روزه اولی‌ها و اجرای اردو برای کودکان و خردسالان(یک روز خوب یک حس خوب)، اجرای جشن تکلیف خانوادگی و گروهی در سالن باغ فرشته‌ها و برگزاری دوره تابستانه هنری_معرفتی ویژه فرزندان پرسنل آستان هم از دیگر فعالیت‌های رواق کودک در شش ماه نخست سال جاری بود.

فعالیت در بستر فضای مجازی و سایت و بارگذاری محتوای جشن روزه اولی‌ها ویژه دختران ‌نومکلف در بستر سایت و کانال شده‌ام‌ ۹ ساله و نیز اجرای پویش(من قرآن را دوست دارم‌) نیز از فعالیت‌های مجازی رواق کودک دختر حرم مطهر به حساب می‌آید.