به گزارش پایگاه خبری آستان مقدس حضرت معصومه سلام‌الله‌علیها، آیت‌الله سید محمد سعیدی در دیدار بیت‌الله برقراری مدیرعامل صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستاییان و عشایر کشور که پیش از ظهر امروز در سالن محراب حرم مطهر بانوی کرامت انجام شد اظهار کرد: دفاع مقدس بستر را برای خدمتگزاری به مردم فراهم کرد؛ زیرا اگر ما در برابر کشورهای استکباری تسلیم می‌شدیم هیچ‌وقت دستاوردهایی که امروز به دست آوردیم محقق نمی‌شد.

 وی با بیان اینکه باید نسبت به شهدا، جانبازان و رزمندگان دفاع مقدس نه تنها با زبان که با عمل خود شکرگزار باشیم، افزود: شکرگزاری عملی به این صورت است که با مطالعه وصیت‌نامه شهدا مطالباتی که آنها داشتند را دنبال کنیم و ادامه‌دهنده اهداف شهدا باشیم.

 تولیت حرم مطهر بانوی کرامت با اشاره به میلاد پیامبر (ص) و هفته وحدت نشانه ایمان به پیامبر (ص) را در عمل به دستورات ایشان دانست و گفت: حفظ اتحاد و وحدت در جامعه مسلمین از دستورات مؤکد پیامبر (ص) بود و ما نیز اگر خود را پیرو ایشان می‌دانیم باید از کارهای شکلی و صوری و ایجاد اختلاف و دعوا در کشور پرهیز کنیم.

 وی همراهی با پیامبر (ص)، اهل‌بیت (ع) و شهدا را در گرو اعتقادات صحیح، اخلاق درست و عمل صالح دانست و گفت: افرادی که حسرت همراهی با شهدا را می‌خورند اگر به خواسته‌های آنها عمل کنند و دنباله‌رو اهداف شهدا باشند از شهدا محسوب خواهند شد.

 آیت‌الله سعیدی با بیان اینکه جمهوری اسلامی فضا را عوض کرد و مردمی که در رژیم سابق به استضعاف کشیده شده بودند توانستند در مقابل دنیا بایستند، افزود: اگر رژیم پهلوی به‌سرعت سقوط کرد به‌خاطر این بود که مردم اعتمادشان را به آن رژیم ازدست‌داده بودند؛ بنابراین ما باید کاری کنیم که اعتماد مردم به نظام جمهوری اسلامی بالا برود و یکی از کارهای رسیدگی به معیشت و مستغنی کردن مردم است.

 وی با تأکید بر اینکه تمام همت دولت سیزدهم در جهت رفع دغدغه‌های مردم به‌ویژه در بحث معیشت است، گفت: مدیرانی که در این دولت مسئولیت می‌پذیرند باید کارهای خوب گذشتگان را ادامه دهند و اگر کار نادرستی هم وجود داشته آن را اصلاح و ترمیم کنند تا اعتماد مردم به نظام تقویت شود.

 تولیت حرم مطهر بانوی کرامت تضعیف مدیران قبلی را سبب بی‌اعتمادی مردم به نظام دانست و گفت: ما اگر به‌درستی به وظایف خود عمل کنیم هرچه هم که دشمن با رسانه‌های خود به ما حمله کند و در میان ما نفوذی داشته باشد باز هم نمی‌تواند موفق شود.