به گزارش پایگاه خبری آستان مقدس حضرت معصومه سلام‌الله‌علیها، حجت‌الاسلام صادق فلاح‌پور در گفت‌وگویی خبری اظهار کرد: در ایام معصومیه تعدادی از طلاب آموزش‌دیده حرم مطهر بانوی کرامت در قالب طرح «هادیان کریمه» در ورودی‌های این آستان مقدس به تبلیغ چهره‌به‌چهره در میان زائران به‌ویژه نسل جوان می‌پردازند.

 وی گفت: این گروه از مبلغان که با لباس مقدس روحانیت، پرهای سبزرنگ و کارت مخصوص شناخته می‌شوند در روزهای سه‌شنبه و چهارشنبه از ساعت ۱۶ تا ۲۰ و همچنین در روزهای پنجشنبه و جمعه از ساعت ۱۰ تا ۱۴ و از ساعت ۱۶ تا ۲۰ در ورودی‌های حرم مطهر بانوی کرامت مستقر هستند و به ارائه مشاوره دینی به مردم می‌پردازند.

 رئیس اداره خانواده حرم مطهر بانوی کرامت با اشاره به بازخورد خوب این طرح در میان مردم، اظهار کرد: طلاب در قالب این طرح به مسائل شرعی و اعتقادی مردم پاسخ می‌دهند که مورد استقبال زائران به‌ویژه نسل جوان قرار گرفته است.

 وی با بیان اینکه طرح هادیان کریمه در طول ایام سال در حرم مطهر حضرت معصومه سلام الله علیها برگزار می‌شود، افزود: در برخی موارد چند ساعت برای حل مشکلات و شبهات یک نفر یا یک زوج جوان وقت صرف می‌شود و بازخوردها نشان می‌دهد که هم مراجعه‌کنندگان و هم خود مبلغان از این طرح رضایت داشتند.