به گزارش پایگاه خبری آستان مقدس حضرت معصومه سلام‌الله‌علیها، مجتبی بهزادیان مدیر پخش و اکران موسسه بهمن سبز در گفت و گویی خبری اظهار کرد: به مناسبت ایام سوگواری شهادت حضرت معصومه(س) و به منظور ادای دین به ساحت کریمه اهل بیت(س) و محبان ایشان و همچنین تکریم علاقه‌مندان سینمای دینی در روزهای چهارشنبه، پنجشنبه و جمعه به تاریخ سوم تا پنجم آبان‌ماه، بلیت فیلم سینمایی اخت الرضا نیم‌بها خواهد بود.

وی افزود: فیلم سینمایی اخت الرضا، به کارگردانی سید مجتبی طباطبایی، روایتگر سفر بانوی کرامت حضرت معصومه (س) از مدینه به قم است و این فیلم از ۱۹ مهرماه در سینماهای سراسر کشور در حال اکران است.

مدیر پخش و اکران موسسه بهمن سبز گفت: سبک فیلم «اخت الرضا» «داستانی سینمایی» است و با یک شیب اندک به سمت «مستند داستانی» متمایل شده است؛ از این رو سعی شده در این فیلم از عنصر تخیل کمتر استفاده شود و فضاسازی و شخصیت‌پردازی با محوریت مستندات تاریخی و اتفاقاتی که به وقوع پیوسته، صورت گیرد.

وی تصریح کرد: فیلم‌نامه «اخت الرضا» با بیش از ۴ سال پژوهش و با نظارت آیت‌الله احمد عابدی و عبدالرحیم حجتی و تحت اشراف محققان تاریخ اسلام و مشاوران متخصص این امر نوشته شده است و بعد از تحقیقات اولیه فیلم‌نامه تحت‌نظر آستان مقدس حضرت معصومه سلام‌الله‌علیها و با مشارکت عتبه حسینی به رشته نگارش درآمده است.