به گزارش پایگاه خبری آستان مقدس حضرت معصومه سلام‌الله‌علیها، برنامه مراسم و محافل حرم مطهر بانوی کرامت از شنبه ۱۳ آبان تا جمعه ۱۹ آبان ۱۴۰۲ از سوی روابط‌عمومی و تبلیغات آستان مقدس بانوی کرامت اعلام شد.

 نیایش صبحگاهی حرم مطهر بانوی کرامت از شنبه تا سه‌شنبه با قرائت دعای عهد، چهارشنبه با سخنرانی حجت‌الاسلام‌والمسلمین علی‌اصغر ظهیری، پنجشنبه با قرائت زیارت عاشورا توسط جواد برزگر و جمعه نیز با سخنرانی و قرائت دعای ندبه توسط حجت‌الاسلام سید علی طباطبایی‌نژاد دنبال می‌شود.

 مراسم قبل از اذان ظهر حرم مطهر بانوی کرامت شنبه در قالب مراسم ۱۳ آبان، یکشنبه و دوشنبه با سخنرانی حجت‌الاسلام حسین عباسی تربتی، سه‌شنبه و چهارشنبه با سخنرانی حجت‌الاسلام شاهرودی، و پنجشنبه و جمعه با سخنرانی حجت‌الاسلام رضا علیپور برگزار می‌شود.

 مراسم قبل از اذان مغرب حرم مطهر از شنبه تا سه‌شنبه به ترتیب با سخنرانی حجج‌اسلام نوراللهی، ناصر خلج، محمدعلی عدالت و علی زینتی، چهارشنبه با روایتگری شهدا توسط علیرضا میرجلیلی، پنجشنبه در قالب محفل انس با قران کریم و جمعه با سخنرانی حجت‌الاسلام محمدرضا فؤادیان و قرائت زیارت آل یاسین توسط جباری برگزار می‌شود.

 مراسم شب‌های حرم مطهر از شنبه تا چهارشنبه به ترتیب با سخنرانی حجج‌اسلام‌والمسلمین سید علیرضا تراشیون، حبیب‌الله فرحزاد، سیدحسین حسینی قمی، سیدحسین مؤمنی و ناصر رفیعی، پنجشنبه با سخنرانی آیت‌الله تحریری و جمعه با سخنرانی حجت‌الاسلام‌والمسلمین محمدمهدی ماندگاری برگزار خواهد شد.

 گفتنی است پنجشنبه‌شب دعای کمیل با نوای علی مالکی و زیارت جامعه کبیره با نوای حجت‌الاسلام ناصر شهیدی قرائت می‌شود.