به گزارش پایگاه خبری آستان مقدس حضرت معصومه سلام‌الله‌علیها، حجت‌الاسلام‌والمسلمین احمدرضا پور خاقان در دیدار با آیت‌الله سید محمد سعیدی که پیش از ظهر امروز در سالن محراب حرم مطهر بانوی کرامت انجام شد، اظهار کرد: سازمان قضایی نیروهای مسلح در راستای اصل ۱۷۲ قانون اساس به‌عنوان نهادی برای رسیدگی به جرایم نیروهای مسلح، نیروهای وزارت اطلاعات و نیروهای حفاظت سایر دستگاه‌هایی که به نحوی با نیروهای مسلح در ارتباط هستند شکل‌گرفته است.

وی ابراز کرد: نیروهای مسلح در جمهوری اسلامی ایران به‌واسطه اینکه فرمانده کل قوا در رأس آن، نمایندگی‌های ولی‌فقیه در بدنه آن و سازمان قضایی نیروهای مسلح به‌عنوان مرجع رسیدگی‌کننده به جرایم آن هستند از جرایم پایینی برخوردار است و این از افتخارات ما است.

رئیس سازمان قضایی نیروهای مسلح کشور با بیان اینکه حساسیت کار سازمان قضایی نیروهای مسلح بسیار بالا است، گفت: نیروهای مسلح حافظ امنیت کشور هستند و اگر به‌درستی از این نیروها محافظت و مراقبت نشود امنیت جامعه با مشکل مواجه می‌شود.

وی با اشاره به تودیع و معارفه رئیس سازمان قضایی نیروهای مسلح استان قم ابراز کرد: این سازمان در استان قم بسیار خوب عمل کرده و باتوجه‌به اهمیت آن همواره از بهترین افراد برای تصدی امور قضایی نیروهای مسلح این استان استفاده می‌شود.

گفتنی است صبح امروز در مراسمی از حجت‌الاسلام کرمی به‌خاطر ۲۱ ماه حضور در پست ریاست سازمان قضایی نیروهای مسلح استان قم تقدیر به عمل آمد و حجت‌الاسلام نجف‌زاده به‌عنوان رئیس جدید سازمان قضایی نیروهای مسلح استان قم منصوب شد.