به گزارش پایگاه خبری آستان مقدس حضرت معصومه سلام‌الله‌علیها، آیت‌الله سید محمد سعیدی در شورای توسعه فرهنگ قرآنی استان قم که ظهر امروز در سالن محراب حرم مطهر بانوی کرامت برگزار شد با تسلیت ایام شهادت حضرت زهرا سلام‌الله‌علیها، اظهار کرد: باید رفتار، سیره و منش حضرت زهرا (س) الگو و اسوه همه ما به‌ویژه بانوان باشد؛ زیرا این بانو به‌قدری نزد خداوند تقرب پیدا کرده بودند که از اوایل عمر خود «ام‌ابیها» بودند و در ادامه هم اسوه و الگوی ائمه علیهم‌السلام بودند.

 وی حرکت امروز غزه را بر اساس آیات قرآن و روایات اهل‌بیت (ع) دانست و گفت: دشمنی یهودیان با مؤمنین در قران به‌صراحت بیان شده و خداوند از مؤمنان خواسته است که همان‌طور که آنها شما را از سرزمینتان بیرون کردند آنها را بیرون کنید و به مؤمنین وعده داده است که از آنها نترسید و در هرجا توانایی داشتید با آنها بجنگید.

 تولیت حرم مطهر بانوی کرامت با بیان اینکه امیرالمؤمنین(ع) فرمودند هرجا ظالمی وجود دارد باید با او جنگید افزود: امروز حماس به این آیات و روایات عمل کرده است و در راه خدا خوف و حزنی به خود راه نداد و علی‌رغم شهدایی که به آنها تحمیل شد از پای ننشست.

 وی با بیان اینکه اگر دین خدا را یاری کنیم خداوند هم ما را یاری می‌کند، افزود: امروز در کل دنیا بسیج فراگیر و عمومی شکل‌گرفته به‌طوری‌که در کشور انگلستان و شهر لندن که بنیان‌گذار این شجره خبیثه هستند اجتماعی شکل گرفت که برای خودشان هم قابل‌باور نبود.

 آیت‌الله سعیدی با بیان اینکه بسیج ظرفیتی دارد که اگر حرکت کند می‌تواند در اقصی‌نقاط عالم دایره خود را گسترش دهد و علیه ظلم بجنگد، گفت: افراد اهل فکر با دیدن موفقیت حماس با دستان خالی و در محاصره دشمن فهمیدند که این موفقیت ناشی از عمل به قرآن است و چون منطق مقابله با قران را ندارند قرآن را می‌سوزانند و به قران جسارت می‌کنند.

 وی تصریح کرد: باید بازتاب جلسات قرآنی ما حرکت مردم به‌سوی ارزش‌ها، مقابله با دشمن، مأیوس کردن دشمن، امیدوار کردن مؤمنین و گسترش بسیج و قدرت اسلام، قرآن و عترت در دنیا باشد تا بتوانیم زمینه‌ساز حکومت حضرت ولی‌عصر باشیم.