به گزارش پایگاه خبری آستان مقدس حضرت معصومه سلام‌الله‌علیها، برنامه مراسم و محافل حرم مطهر بانوی کرامت از شنبه ۱۱ آذر تا جمعه ۱۷ آذر ۱۴۰۲ از سوی روابط‌عمومی و تبلیغات آستان مقدس بانوی کرامت اعلام شد.
 
نیایش صبحگاهی حرم مطهر بانوی کرامت از شنبه تا سه‌شنبه با قرائت دعای عهد، چهارشنبه با سخنرانی حجت‌الاسلام‌والمسلمین علی‌اصغر ظهیری، پنجشنبه با قرائت زیارت عاشورا توسط مسعود زمانی و جمعه نیز با سخنرانی و قرائت دعای ندبه توسط حجت‌الاسلام مرتضی حائری دنبال می‌شود.
 
مراسم قبل از اذان ظهر حرم مطهر بانوی کرامت شنبه و یکشنبه با سخنرانی حجت‌الاسلام حسین اکبری، دوشنبه و سه‌شنبه با سخنرانی حسین جوشقانیان، چهارشنبه با سخنرانی حجت‌الاسلام روح‌الله یغمائیان، و پنجشنبه و جمعه با سخنرانی حجت‌الاسلام سید جلال موسویان برگزار می‌شود.
 
مراسم قبل از اذان مغرب حرم مطهر از شنبه تا سه‌شنبه با سخنرانی حجج‌اسلام محسن دادسرشت تهرانی، حسین وحیدپور، علی‌اصغر همتیان و سید حسن منتظرین، چهارشنبه در قالب برنامه روایتگری شهدا با حضور محسن رفیعی، پنجشنبه در قالب محفل انس با قران کریم و جمعه با سخنرانی حجت‌الاسلام حسین رضایی و قرائت زیارت آل یاسین توسط مهدی قاسم‌زاده برگزار می‌شود.
 
مراسم شب‌های حرم مطهر از شنبه تا چهارشنبه با سخنرانی حجج‌اسلام‌والمسلمین سید علیرضا تراشیون، علی نظری منفرد، سید حسین حسینی قمی، سید حسین مؤمنی و ناصر رفیعی، پنجشنبه با سخنرانی آیت‌الله تحریری و مداحی علی حبیب‌زاده و جمعه در قالب یادواره ۱۸ شهید روضه فاطمیه قم با سخنرانی حجت‌الاسلام‌والمسلمین احمد پناهیان و مداحی مهدی رسولی برگزار خواهد شد.
 
گفتنی است پنجشنبه‌شب دعای کمیل با نوای علی حبیب‌زاده و زیارت جامعه کبیره با نوای حجت‌الاسلام ناصر شهیدی قرائت می‌شود.