به گزارش پایگاه خبری آستان مقدس حضرت معصومه سلام‌الله‌علیها، مراسم تودیع امیر حاجی‌زاده امینی مدیرعامل سابق مؤسسه زائر و معارفه هادی محمودنژاد با حفظ سمت در معاونت اجرایی حرم مطهر، به‌عنوان عضو هیئت‌مدیره و مدیرعامل جدید این مؤسسه، با حضور تولیت آستان مقدس بانوی کرامت و در حاشیه مجمع‌عمومی سالانه مؤسسه زائر در سالن محراب حرم مطهر بانوی کرامت برگزار شد.

 آیت‌الله سعیدی در با تشکر از زحمات و خدمات حاجی‌زاده امینی در مؤسسه زائر بر ادامه روند خوبی که وی در این مؤسسه ایجاد کرده که باعث رشد و ارتقای فعالیت‌های این مؤسسه شده است تأکید کرد.

 وی با بیان اینکه هر قدمی که برای آستان مقدس بانوی کرامت برداشته می‌شود عبادت است، افزود: مؤسسه زائر مربوط به اهل‌بیت (ع) است و منافعش به مردم می‌رسد؛ بنابراین هر تلاشی که صورت می‌گیرد اگر در جهت مثبت باشد به‌پای اهل‌بیت نوشته می‌شود و خود اهل‌بیت (ع) که خاندان کرم هستند جزای خادمان‌شان را خواهند داد.

 همچنین در این نشست حجت‌الاسلام‌والمسلمین سید احمد مشرف معاون فرهنگی جدید حرم مطهر بانوی کرامت جایگزین معاون فرهنگی سابق حرم مطهر در هیأت مدیره مؤسسه زائر شد و حجت الاسلام رضا چهرقانی مدیر حقوقی و قلیچخانی مدیر طرح و برنامه حرم مطهر نیز به عنوان دو عضو جدید هیأت مدیره مؤسسه زائر معرفی شدند.

 گفتنی است مؤسسه فرهنگی اقتصادی زائر وابسته به آستان مقدس حضرت معصومه (س) است و در اموری نظیر باغبانی، زراعت، دام‌پروری، تولید محصولات مختلف، ارائه خدمات به آستان مقدس بانوی کرامت، و آفرینش‌های فرهنگی و هنری فعالیت دارد.

 مؤسسه زائر امسال برای هشتمین سال متوالی تراز منصفانه را در فعالیت‌های اقتصادی داشته که بهترین عملکرد در میان شرکت‌های اقتصادی محسوب می‌شود.