به گزارش پایگاه خبری آستان مقدس حضرت معصومه سلام الله علیها، دومین اجلاسیه طلاب و فضلای فرزند شاهد با حضور آیت الله سیدمحمد سعیدی پیش از ظهر امروز در پژوهشکده علامه طباطبایی برگزار شد.

آیت الله سعیدی در این اجلاسیه با بیان اینکه شهادت از پر افتخارترین مقاماتی است که خداوند نصیب هر کسی نمی کند، اظهار کرد: انقلاب اسلامی ایران بیش از ۴۰ سال به اذن خدا و با عنایات حضرت ولی عصر عجل الله فرجه الشریف، رهبری امام و رهبر معظم انقلاب و برکت خون شهدا پا بر جا مانده است و همچنان خواهد ماند.

وی با بیان اینکه توطئه هایی که اخیرا برای سرنگونی نظام اسلامی ایران چیده اند به حول قوه الهی و تدبیر رهبر و مسئولان کشور، راه به جایی نخواهد برد گفت: نیروی انتظامی کشور ما به گونه ای با اغتشاشگران و مخالفان برخورد کرد که در هیچ کشور دیگری سابقه ندارد.

تولیت حرم مطهر بانوی کرامت با بیان اینکه نیروی انتظامی ما در اغتشاشات اخیر مالک اشتر وار عمل کرد گفت: همانطور که مالک اشتر از پشت خیمه ام الفساد به امر ولی خود برگشت نیروی انتظامی ما هم مطیع رهبر معظم انقلاب است و با وجود این که مورد هجوم اغتشاشگران قرار گرفت ولی دست به سلاح نبردند.

وی گفت: با توطئه دشمن نه تنها نظام از راه خود نایستاد بلکه این آتش فروکش کرد و به دامن خودشان افتاده است.