به گزارش پایگاه خبری آستان مقدس حضرت معصومه سلام‌الله‌علیها، آیت‌الله سید محمد سعیدی در جلسه اخلاق مدیران حرم مطهر بانوی کرامت که ظهر امروز در سالن محراب حرم مطهر برگزار شد، با تسلیت ایام شهادت حضرت زهرا (س) اظهار کرد: در بحث مدیریت هر کس باید در جایی که قرار دارد سرش به کار خودش مشغول باشد و نسبت به کار دیگران حاشیه‌سازی نکنند.

 وی افزود: اگر بنا باشد کسانی در جایی مشغول خدمت هستند از جاهای مختلف به او بتازند نه نظمی در کار خواهد بود و نه مجموعه قوام خواهد داشت و نه کاری پیش می‌رود.

 تولیت حرم مطهر بانوی کرامت با بیان اینکه هر کس در جایی مسئولیت پیدا می‌کند در کنار توانایی‌ها و تخصصی که دارد یک سری نواقص هم دارد افزود: در مرحله اول خود آن مسئول باید بر اساس آنچه می‌داند و تخصص دارد عمل کند و نسبت به آنچه نمی‌داند با دیگران مشورت کند و استبداد رأی نداشته باشد.

 وی افزود: از طرف دیگر افراد زیر مجموعه هم باید ضمن اطاعت از مسئول با او در اجرای هرچه بهتر امور همکاری کنند و اینجاست که «تعاونوا علی البر و التقوی» اتفاق می‌افتد و این از راز و رمزهای یک مدیر خوب و موفق است.

 آیت‌الله سعیدی ابراز کرد: خداوند در آیه ۳۲ سوره نسا خطاب به مؤمنین می‌فرماید «برتری‌هایی که خداوند به‌خاطر فضیلت و مزیت برخی به آنها داده را آرزو نکنید و بدانید که مردان و زنان هر کدام بر اساس آنچه به آنها داده شده است امتیاز می‌گیرند؛ بنابراین به‌جای چشم‌داشتن به امتیازات دیگران آن را از خداوند بخواهید.

 وی ادامه داد: خداوند امتیازاتی را به مردان داده و به‌خاطر آن امتیازات مردان را بر زنان در مواردی برتری داده و همین‌طور امتیازاتی را به زنان داده و به‌خاطر آن به زنان در برخی امور برتری داده؛ بنابراین نباید زنان امتیازات مردان و مردان امتیازات زنان را بخواهند؛ بلکه باید هر کدام در نقش و جایگاهی که دارند به‌درستی به وظایف خود عمل کنند.