به گزارش پایگاه خبری آستان مقدس حضرت معصومه سلام‌الله‌علیها، به همت مرکز قرآن و حدیث کریمه اهل‌بیت مسابقه مثل مادر در قالب یک دوره آموزش کوتاه‌مدت حضرت زهرا (س) شناسی در فضای مجازی برگزار می‌شود.

 این مسابقه شامل ۱۹ کلیپ ۵ دقیقه‌ای با تدریس استاد جباری است و نکاتی از زندگانی حضرت فاطمه زهرا (س) شامل ولادت، چگونگی خلقت، روز، محل و کیفیت ولادت، دوره‌های حیات، هجرت، وفات، حیات فردی و اجتماعی، ازدواج، همسرداری، سبک زندگی خانوادگی، تربیت فرزند، حضور اجتماعی و سیاسی، اشعاری که در سوگ پیامبر سروده‌اند، تبلیغ شبانه و خانه‌به‌خانه برای ولایت امیرالمؤمنین (ع) را بیان می‌کند.

 این مسابقه که از ۲۴ آذرماه هم‌زمان با ایام فاطمیه دوم آغاز شده تا ۱۳ دی‌ماه سالروز ولادت حضرت فاطمه زهرا (س) ادامه دارد و علاقه‌مندان می‌توانند با مراجعه به نشانی www.Qhkarimeh.ir و یا عضویت در کانال مرکز قرآن و حدیث کریمه اهل‌بیت (س) در پیام‌رسان ایتا به نشانی @qhkarimeh کلیپ‌های آموزشی این مسابقه را دریافت و در مسابقه شرکت کنند.

 برای شرکت در مسابقه مثل مادر باید محتوای مربوط به هر روز را مشاهده و گزینه پاسخ صحیح مربوط به سؤالی که در انتهای هر کلیپ آمده است را در همان روز به شماره ۳۰۰۰۱۱۲۲ ارسال کنند تا در قرعه‌کشی جوایز متبرک شرکت داده شوند.

 نتایج این مسابقه بلافاصله در روز بعد از ولادت حضرت فاطمه زهرا (س) در کانال مرکز قرآن و حدیث کریمه اهل‌بیت (س) قرار خواهد گرفت و به برگزیدگان جوایز متبرک فاطمی از جمله نگین متبرک و تابلوفرش متبرک حرم اهدا خواهد شد.