به گزارش پایگاه خبری آستان مقدس حضرت معصومه سلام‌الله‌علیها، آیت‌الله سید محمد سعیدی در نشست بصیرتی جهاد تبیین که صبح امروز با حضور مسئولان بسیج ادارات و کارمندان استان قم در حرم مطهر بانوی کرامت برگزار شد، اظهار کرد: طی ۴۵ سالی که از پیروزی انقلاب اسلامی می‌گذرد دشمنان قرآن، اهل‌بیت (ع) و مردم و معارضان ولایت‌فقیه در هر مناسبتی برای شکستن صولت و اقتدار ایران اسلامی نقشه کشیدند، حسادت ورزیدند و به فکر ازبین‌بردن آن بوده‌اند.

 وی خصومت دشمنان ملت ایران را به حدی دانست که حتی از پیروزی ورزشکاران ایرانی نیز ناراحت و عصبی می‌شوند و گفت: این نشان‌دهنده دشمنی بچگانه، کوردلانه، عمیق و گسترده ضدانقلاب است درحالی‌که مردم در سطوح مختلف علی‌رغم مشکلاتی که دارند دست از اسلام، نظام و ولایت‌فقیه برنداشته‌اند.

 امام‌جمعه قم با بیان اینکه ورزشکاران ما بعد از هر پیروزی سجده شکر بجا می‌آورند و از این که توانستند دل مردم را شاد کنند ابراز خشنودی می‌کنند، افزود: از ورزشکاران گرفته تا مجاهدان فی‌سبیل‌الله که در جبهه‌ها خونشان برای راحتی و امنیت مردم به زمین ریخته شد همگی هدفی والا را دنبال می‌کنند که آن رضای خدا و خوشحالی مردم شریف و متدین ایران است.

 وی با اشاره به ریشه قرآنی این دو جبهه که یکی در خدمت اسلام، انقلاب، قرآن، پیامبر (ص)، اهل‌بیت (ع) و در عصر غیبت در ولی‌فقیه و دیگری دشمن این نظام، انقلاب و قرآن است، گفت: خداوند در آیه ۶۲ در سوره مبارکه انفال خطاب به نبی اکرم (ص) می‌فرماید از خدعه، مکر و نیرنگ دشمنان نسبت به خود ناراحت و نگران نشوید؛ زیرا شما اولاً خدا را دارید و خدا شما را کفایت می‌کند و ثانیاً خداوند با نصرت خود و یاری مردم شما را تأیید می‌کند.

 آیت‌الله سعیدی با بیان اینکه مبادا از زخم‌زبان‌ها در فضای مجازی که پر از دروغ و فریب و نیرنگ است تحت‌تأثیر قرار گیرید و مأیوس شوید، گفت: مردم ایران طی این ۴۵ سال ثابت کردند که پای اسلام و قرآن ایستاده‌اند و اگر انقلاب ما به رهبری یک سید از نسل حضرت موسی بن جعفر علیه‌السلام به پیروزی رسید و تا کنون باقی‌مانده و پیشرفت کرده است به‌خاطر یاری مردم است.

 وی همراهی مردم را از نعمت‌های بزرگ خداوند به این نظام و انقلاب دانست و گفت: این که رهبر معظم انقلاب به این اندازه به در صحنه بودن مردم تأکید می‌کنند به‌خاطر این است که این مردم هستند که انقلاب را به پیروزی رساندند، تداوم بخشیدند و در ادامه نیز حفظ خواهند کرد.

 امام‌جمعه قم حضور در صحنه انتخابات را هم حق و هم وظیفه مردم دانست و افزود: مردم عصر پیامبر (ص) بعد از رحلت ایشان نه‌تنها حق خود را پایمال و به خود ظلم کردند که به وظیفه شرعی خود هم عمل نکردند و حضرت زهرا (س) را تنها گذاشتند و ایشان در راه عمل به وظیفه شرعی خود به شهادت رسیدند.

 وی با بیان اینکه امروز اسلام و قرآن در میان مردم ما عزیز است، افزود: جوانانی که در اعتکاف شرکت کردند فرزندان همین مردم بودند که به رازونیاز با خدا پرداختند و نماز باران خواندند و خداوند رحمت خود را در سراسر کشور نازل کرد.