به گزارش پایگاه خبری آستان مقدس حضرت معصومه سلام‌الله‌علیها، آیت‌الله سید محمد سعیدی امام‌جمعه قم در آیین افتتاح و رونمایی طرح‌های فنی و محتوایی شبکه استانی نور که پیش از ظهر امروز در صداوسیمای مرکز قم برگزار شد، با بیان اینکه حج یک رسانه است و خداوند به حضرت ابراهیم دستور داد که مردم را دعوت به حج کند، اظهار کرد: وقتی حضرت ابراهیم (ع) به خداوند عرض کردند که صدای من به همه مردم نمی‌رسد خداوند فرمود تو این پیام را اعلان کن، ما پیام تو را به مردم می‌رسانیم.

وی با بیان اینکه وقتی رسانه‌ای برای خدا کار کند تأیید و تأثیرش هم با خداوند است، گفت: در بحث بیان معارف و ترویج معنویات ما از رسانه ملی تشکر می‌کنیم که با همت و دغدغه تلاش می‌کند آسیب‌ها را برطرف کند و ارزش‌ها را بالا ببرد.

تولیت حرم مطهر بانوی کرامت افزود: ویژگی‌های شهر مقدس قم از جمله اینکه آشیانه آل الله، حرم اهل‌بیت (ع)، خاستگاه انقلاب، مرکز حوزه علمیه و محل حضور مراجع معظم تقلید است الزام و ضرورت کار رسانه‌ای در حرم حضرت معصومه و استان و شهر مقدس قم را بالا می‌برد.

وی با بیان اینکه روزبه‌روز اوضاع رسانه‌ای ما در حال بهترشدن است، گفت: ما اگر بخواهیم انقلابی که با همت حضرت امام، عنایات خداوند و حضرت ولی‌عصر (عج) و حمایت‌های مراجع تقلید و خون پاک شهیدان به‌دست‌آمده را حفظ کنیم و قدر بدانیم باید پیام دین و معارف اهل‌بیت (ع) و آنچه در وصیت‌نامه شهدا آمده را در همه عرصه‌ها تبلیغ و اجرایی کنیم.

آیت‌الله سعیدی با تأکید بر اهمیت انتخابات ابراز کرد: شما در انتخابات به افرادی رأی می‌دهید که خواسته‌ها و اهداف شما را اجرایی کنند؛ بنابراین باید همیشه دنبال افرادی باشید که درد دین و مردم را داشته باشند و دنبال سازش، ارتباط با بیگانگان، دل‌بستن به آنها و التماس‌کردن نباشند.