به گزارش پایگاه خبری آستان مقدس حضرت معصومه سلام‌الله‌علیها، آیت‌الله سید محمد سعیدی تولیت آستان مقدس کریمه اهل‌بیت(س) و امام جمعه قم در پی حضور پرشور مردم قم در راهپیمایی ۲۲ بهمن در پیامی از همه کسانی که در این راهپیمایی شرکت کرده و حمایت خود از نظام را به تصویر کشیدند تشکر کرد.

متن این پیام به شرح ذیل است؛

 بسم‌الله الرحمن الرحیم

 امروز در چهل و پنجمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ایران بار دیگر مهر تأیید مردم مؤمن و انقلابی شهر مقدس قم بر پای نظام جمهوری اسلامی ایران خورد تا بر مقبولیت این نظام صحه گذاشته و تلاش‌های بی‌اندازه دشمنان در مأیوس کردن مردم از این نظام را نقش‌برآب کند.

 حضور پرشور مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن امسال در واقع همان تأیید مردمی بود که خداوند در قرآن کریم پیامبر گرامی اسلام را به آن دلگرمی داده و می‌فرماید «هو الذی ایدک بنصره و بالمؤمنین…» و جمهوری اسلامی ایران که ادامه‌دهنده راه انبیای الهی و پیامبر خاتم صلوات‌الله‌علیه‌وآله است امروز این نصرت خداوند و تأیید مردمی را به‌وضوح احساس کرد.

 درست در زمانی که دشمنان اسلام و مسلمین در بوق‌های بلند تبلیغاتی خود دمیده و مقبولیت نظام جمهوری اسلامی ایران را به چالش می‌کشیدند مردم غیور، مؤمن، انقلابی و زمان‌شناس ایران اسلامی به صحنه آمدند و استوارتر از سال‌های گذشته مشت محکمی بر دهان یاوه‌گویان مستکبر و ضدانقلاب کوبیدند و در آستانه انتخابات آینده پیام روشنی را به جهانیان صادر کردند.

 اینجانب از جوار بارگاه ملکوتی حضرت فاطمه معصومه سلام‌الله‌علیها خاضعانه از همت و ایمان مردم شریف قم که علی‌رغم مشکلات اقتصادی که گریبان‌گیر آنان به‌ویژه قشر مستضعف است دست از یاری نظام اسلامی و آرمان‌های خود برنداشته و مقاومت در برابر فشارهای دشمن را بار دیگر به تصویر کشیدند تشکر می‌کنم و عزت و سربلندی این ملت را از خداوند متعال خواستارم.

 تولیت آستان مقدس کریمه اهل‌بیت سلام‌الله‌علیها و امام‌جمعه قم

 سید محمد سعیدی