به گزارش پایگاه خبری آستان حضرت معصومه سلام‌الله علیها، آیت‌الله سیدمحمد سعیدی ظهر امروز در دومین اجلاسیه تولیت‌های اعتاب مقدس و بقاع متبرکه ایران اسلامی که در حرم مطهر شاهچراغ برگزار شد، با بیان اینکه در مورد احیای امر اهل‌بیت(ع) در روایات مختلف مورد تاکید قرار گرفته است، اظهار کرد: هدف اصلی این نشست‌ها احیای امر اهل‌بیت(ع) است و همه برنامه‌های دیگر ذیل این امر تعریف می‌شود.

تولیت آستان مقدس کریمه اهل‌بیت(س) اضافه کرد: عرصه‌ها و مباحث قابل گفت‌وگو و تعامل در نشست تولیت‌های اعتاب مقدس و بقاع متبرکه ایران اسلامی مورد بررسی قرار می‌گیرد تا این مجموعه‌ها بتوانند با قدرت بیشتری در راستای تحقق اهداف مشترک خود گام بردارند.

آیت‌الله سعیدی از دهه کرامت به‌عنوان دهه جشنی برای اهل‌بیت(ع) نام برد و گفت: باید از فرصت‌های این دهه به شیوه مطلوب با محوریت آستان‌های مقدس در سراسر کشور استفاده کنیم.

امام‌جمعه قم با تاکید بر اینکه دایره اعتاب این نشست باید گسترش یابد، تصریح کرد: حضور همه اعتاب و بقاع متبرکه در این نشست می‌تواند موجب گسترش فعالیت‌های مشترک اعتاب شود.

آیت‌الله سعیدی با بیان اینکه دشمن به دنبال جدایی در میان اعتاب مقدس جهان اسلام است، مطرح کرد: امیدواریم همانطور که با تلاش شهدای جبهه مقاومت کشورهای اسلامی در عرصه نظامی در کنار یکدیگر قرار گرفته‌اند بتوانیم با محوریت اعتاب مقدس در حوزه فرهنگی نیز به دستاوردهای مشترکی برسیم.