به گزارش پایگاه خبری آستان مقدس حضرت معصومه سلام‌الله‌علیها، آیت‌الله سید محمد سعیدی به همراه سیدمحمد آقامیری استاندار قم پیش از ظهر امروز به مناسبت سالروز میلاد حضرت عباس علیه‌السلام و روز جانباز با حضور در منزل حسن یزدی شاه‌آبادی، عباس محمداسماعیلی و داوود عارفی، جانبازان ۷۰ درصد دفاع مقدس از آنان و خانواده‌شان تجلیل کرد.

امام‌جمعه قم ضمن تقدیر از زحمات و رشادت‌های جانبازان دفاع مقدس اظهار کرد: خداوند از اصحاب اباعبدالله(ع) امتحان‌های سختی گرفت و یکی از سختی‌هایی که در زیارت حضرت عباس علیه‌السلام هم آمده است این بود که آب فرات را از آنها دریغ کردند که این مورد برای حضرت عباس علیه‌السلام بسیار سخت بود.

وی با بیان اینکه یادآوری سختی‌هایی که به اهل‌بیت (ع) رسیده است به معرفت و ظرفیت‌های انسان می‌افزاید، گفت: سختی‌هایی که شما جانبازان در جبهه‌ها و بعد از آن کشیده‌اید هم اگر برای مردم و به‌ویژه نسل جوان بازگو شود ظرفیت‌های جوانان را بالا می‌برد و به معرفتشان نسبت به ارزش‌های انقلاب و اسلام را خواهد افزود.

آیت‌الله سعیدی گفت: جانبازی یک عبادت هم برای خود جانبازان و هم برای خانواده‌شان است و حتی اجر خانواده شهدا و جانبازان در صورتی که صبر داشته باشند بیشتر از خود شهدا و جانبازان است.