به گزارش پایگاه خبری آستان مقدس حضرت معصومه سلام‌الله علی‌ها، به همت اداره رسانه و فضای مجازی حرم مطهر بانوی کرامت کارگاه عکاسی حرم مطهر حضرت معصومه (س) با حضور ۳۸ عکاس از استان‌های تهران، همدان، کرمانشاه، خراسان رضوی و قم روز گذشته برگزار شد.

 این کارگاه از سری برنامه‌های سیزدهمین جشنواره بین‌المللی عکس رضوی بود که توسط بنیاد بین‌المللی امام رضا (ع) از دوشنبه ۳۰ بهمن تا چهارشنبه ۲ اسفند ۱۴۰۲ در شهر مقدس قم برگزار شد و عکاسان در این کارگاه چندساعته از اماکن مختلف حرم مطهر بانوی کرامت عکس‌برداری کردند.

 سیزدهمین جشنواره بین‌المللی عکس رضوی شامل ۴ کارگاه عکاسی است که نخستین کارگاه در حرم مطهر حضرت عبدالعظیم حسنی (ع) در ایام شهادت امام هادی (ع) برگزار شد و کارگاه دوم نیز عکاسی در حرم مطهر حضرت معصومه (س) بود که روز گذشته صورت گرفت و در ادامه دو کارگاه دیگر نیز در حرم مطهر حضرت شاه‌چراغ (ع) و حرم منور حضرت امام رضا (ع) برگزار خواهد شد.

 شرکت‌کنندگان در این کارگاه ابتدا با مراجعه به پایگاه اینترنتی «شمس طوس» اعلام آمادگی کردند و پس از ارسال روزمه خود به همراه چند نمونه عکس و بررسی آن توسط دبیر جشنواره، از افراد مستعد برای شرکت در کارگاه عکاسی دعوت به عمل آمد.

 گفتنی است متقاضیان برای شرکت در کارگاه عکاسی حرم حضرت شاه‌چراغ (ع) نیز می‌توانند به پایگاه اینترنتی «شمس طوس» مراجعه کنند و در این کارگاه نام‌نویسی کنند.