به گزارش پایگاه خبری آستان مقدس حضرت معصومه سلام‌الله‌علیها، آیین اذن خدمت در ماه مبارک رمضان ویژه خادمان روابط‌عمومی و تبلیغات آستان مقدس بانوی کرامت با سخنرانی حجت‌الاسلام‌والمسلمین مشرف معاون فرهنگی حرم مطهر بانوی کرامت و حجت‌الاسلام‌والمسلمین مؤمنی در سالن امام خامنه ای حرم مطهر برگزار شد.

 حجت‌الاسلام‌والمسلمین مشرف با بیان اینکه مدیریت روابط‌عمومی و تبلیغات از سنگین‌ترین بخش‌های خدمت در حرم است که باید شبانه‌روزی مشغول خدمت باشد، گفت: فعالیت در این بخش‌ها جز به عشق حضرت و برای اهل‌بیت (ع) امکان‌پذیر نیست و مطمئناً این خدمات موردتوجه حضرت معصومه (س) است.

 وی با اشاره به روایتی از امام باقر (ع) که فرمودند خدا رحمت کند کسی که زندگی‌اش را وقف ما اهل‌بیت کند، افزود: اینجانب در جایگاه معاونت فرهنگی حرم مطهر از همه زحمات شبانه‌روزی و مخلصانه‌ای که در هر جای حرم مطهر کشیده می‌شود تقدیر و تشکر می‌کنم و معتقدم که نیت خالص به انسان در نزد حضرت معصومه (س) عزت می‌دهد.

 همچنین حجت‌الاسلام‌والمسلمین مؤمنی در این مراسم با بیان اینکه بر اساس روایات حرم همه اهل‌بیت (ع) در قم و محل دفنشان در شهرهای دیگر است، گفت: حضرات معصومین (ع) در شهر مقدس قم همواره حضور دارند؛ به‌ویژه در حرم مطهر بانوی کرامت که مورد عنایت اهل‌بیت (ع) است و نباید از سحرهای این حرم مطهر غفلت کرد.

 وی با تأکید بر اینکه حضرت معصومه (س) بر زندگی تک‌تک خادمان خود اشراف دارند و بدهکار هیچ‌کس نمی‌شوند، افزود: اگر خدمتی به حضرت معصومه (س) می‌کنیم در واقع به خودمان خدمت کرده‌ایم و یقین بدانیم که هم در دنیا و هم در آخرت حضرت هوای ما را خواهند داشت.