به گزارش پایگاه خبری آستان مقدس حضرت معصومه سلام‌الله‌علیها، حجت‌الاسلام انصاری در گفت‌وگویی خبری با اشاره به فعالیت‌های این اداره در ماه مبارک رمضان و ایام نوروز اظهار کرد: واحد مشاوره حرم مطهر در ماه مبارک رمضان همه‌روزه از ساعت ۱۵ تا ۱۷:۳۰ به زائران و مجاوران خدمت‌رسانی خواهد داشت.

 وی افزود: هر شب از ساعت ۲۰ تا ۲۳ مشاوره با موضوعات خانواده، تربیت فرزند، ازدواج و سایر موضوعات حوزه خانواده در مقبره پروین اعتصامی ارائه می‌شود و ویژه‌برنامه پرسمان خانواده نیز هر شب از ساعت ۲۱ تا ۲۲ در شبستان امام خمینی (ره) برگزار می‌شود.

 مسئول واحد امور خانواده حرم مطهر بانوی کرامت ادامه داد: هر هفته پنجشنبه‌ها از ساعت ۲۰ کارگاه خانواده به‌صورت مجازی در کانال خانواده فاطمی در پیام‌رسان ایتا به نشانی https://eitaa.com/khanevadeh_fatemi/3652 برگزار می‌شود و همچنین یک مسابقه با اهدای جوایز متبرک از محتوای برنامه کارشناس محور عصرهای حرم مطهر در کانال خانواده فاطمی برگزار می‌شود.

 وی گفت: اتاق عقد حرم مطهر بانوی کرامت نیز از ۲۶ اسفند تا ۶ فروردین تعطیل خواهد بود و از شب میلاد امام حسن مجتبی (ع) به‌صورت ویژه فعالیت خود را آغاز خواهد کرد.