به گزارش پایگاه خبری آستان مقدس حضرت معصومه سلام‌الله‌علیها، حجت‌الاسلام خلیل حسینی ثابت در گفت‌وگویی خبری از اجرای طرح هادیان کریمه در ماه مبارک رمضان خبر داد و اظهار کرد: در طول ماه مبارک رمضان هر روز حدود ۵۰ مبلغ افتخاری از ساعت ۱۷ تا ۲۳ در ورودی‌های حرم مطهر و داخل صحن‌ها به زائران خدمت‌رسانی می‌کنند.

 وی با بیان اینکه هادیان کریمه در ایام شلوغ نوروز صبح‌ها نیز از ساعت ۱۰ تا ۱۴ به خدمت‌رسانی مشغول بودند، افزود: باتوجه‌به اینکه در شب‌های قدر زائران تا سحر در حرم مطهر بانوی کرامت حضور دارند در این شب‌ها حضور هادیان کریمه نیز تا سحر ادامه داشت و پاسخگوی سؤالات و شبهات زائران بودند.

 مسئول واحد خدمات فرهنگی حرم مطهر بانوی کرامت با اشاره به بازخورد خوب این طرح در میان مردم، اظهار کرد: طلاب در قالب این طرح با تبلیغ چهره‌به‌چهره به ترویج سبک زندگی اسلامی و پاسخگویی به مسائل شرعی و اعتقادی می‌پردازند که مورد استقبال زائران به‌ویژه نسل جوان قرار گرفته است.

 وی با بیان اینکه راهنمایی هادیان کریمه با نگاه انتظاماتی متفاوت است، گفت: در برخی موارد چند ساعت برای حل مشکلات و شبهات یک نفر یا یک زوج جوان وقت صرف می‌شود و بازخوردها نشان می‌دهد که هم مراجعه‌کنندگان و هم خود مبلغان از این طرح رضایت داشتند.