به گزارش پایگاه خبری آستان مقدس حضرت معصومه سلام‌الله‌علیها، آیت‌الله سید محمد سعیدی در دیدار اعضای قرارگاه خاتم‌الاوصیا استان قم که پیش از ظهر امروز در سالن محراب حرم مطهر بانوی کرامت انجام شد، با بیان اینکه باید بیش از ساختار و ستاد خروجی‌ها مهم باشد، اظهار کرد: گاهی با یک روش ساده می‌شود ناتوانی‌ها را به توانایی تبدیل کرد به این شرط که به توان خود واقف باشید و آگاهانه عمل کنید.

 وی ضعف در اطلاع‌رسانی را یکی از ضعف‌های بچه‌های مؤمن، انقلابی و پای‌کار دانست و گفت: اطلاع‌رسانی به معنی خبردادن از آنچه انجام شده و آنچه می‌خواهد انجام شود است و با تبلیغات متفاوت است.

 تولیت حرم مطهر بانوی کرامت با بیان اینکه خودنمایی اگر ریایی باشد ناپسند ولی اگر الهی باشد پسندیده است، افزود: خودنمایی الهی یعنی برای جلوگیری از ابهامات، شایعات، شبهات، ناهنجاری‌ها و ناامیدی‌ها خود و فعالیت‌های خود را به دیگران نشان دهید تا امید در دل آحاد جامعه شکل بگیرد و ناامیدی از بین برود.

 وی با تأکید بر اینکه باید از گله‌کردن ولو به حق اجتناب کنید، گفت: با گله‌کردن حتی اگر به حق و با نیت اصلاح رفتارها باشد احتمال ایجاد تفرقه و نا همدلی افزایش می‌یابد و معمولاً افراد وقتی گله‌ای از آنها می‌شود به سمت جبهه‌گیری می‌روند.

 آیت‌الله سعیدی با بیان اینکه همکاری با نهادهای دیگر در بسیاری از مجموعه‌ها مغفول واقع شده یا دچار آسیب شده است، گفت: یکی از لوازم همکاری و هم‌افزایی این است که با توان خود وارد شوید نه با توقعات خود.