به گزارش پایگاه خبری استان مقدس حضرت معصومه سلام‌الله‌علیها، خادمان حرم مطهر بانوی کرامت در قالب کاروان سفیران کریمه اهل‌بیت (س) به همراه پرچم متبرک آستان مقدس بانوی کرامت با حضور در بخش‌های گوناگون استان سیستان و بلوچستان در مراسم جشن دهه کرامت این استان در میان اقشار مختلف مردم حضور یافتند.

 خادمان حرم مطهر بانوی کرامت با شرکت در جشن میلاد حضرت معصومه (س) در شهرداری زاهدان با حضور برادران اهل‌سنت، حضور در آستان مقدس کهف الشهدا محله ابوذر زاهدان، مسجد حضرت فاطمه معصومه (س)، مسجد عترت النبی، مسجد امام رضا (ع)، مسجد مهدی صاحب‌الزمان عج، مسجد امام جعفر صادق (ع) و مسجد ابوذر غفاری شهر شهیدپرور زاهدان به توزیع متبرکات فاطمی و اجرای برنامه‌های فرهنگی پرداختند.

 سفیران کریمه اهل‌بیت همچنین در گلزار شهدای شهر زاهدان نیز حضور یافتند و ضمن احترام به مقام شامخ شهدا از قبور پاک و مطهر شهیدان غبارروبی کردند.

 همچنین دیدار و تجلیل از خانواده شهید علی قاسمی از شهدای تروریستی اخیر استان سیستان و بلوچستان و دیدار و تجلیل از خانواده شهید احمد حبیبی فر از شهدای حمله تروریستی شهرستان راسک از دیگر برنامه‌های سفیران کریمه بود

 سفیران کریمه اهل‌بیت (س) با حضور در زندان مرکزی شهرستان زاهدان و پرچم گردانی در میان زندانیان بند مردان و زنان حال و هوای معنوی حرم مطهر بانوی کرامت را به این زندان بردند.

 همچنین سفیران کریمه اهل‌بیت به مناسبت روز دختر در دانشگاه آزاد و حوزه علمیه خواهران شهر زاهدان حضور یافتند و در جشن روز دختر این دو مرکز علمی شرکت کردند.

 خادمان کریمه اهل‌بیت با حضور در نقطه صفر مرزی با کشور افغانستان به همراه پرچم حرم مطهر کریمه اهل‌بیت فضای مرز را معطر به عطر حرم مطهر بانوی کرامت کردند و از سربازان غیور وطن تقدیر کردند.

انتهای پیام