به گزارش پایگاه خبری آستان مقدس حضرت معصومه سلام الله علیها، تجمع سفیران کریمه در راستای اعزام داخل استانی و همچنین استان های دیگر عصر امروز با حضور خادمان حرم بانوی کرامت در رواق طباطبایی(ره) برگزار شد.

بر اساس این گزارش باتوجه به شیوع بیماری کرونا اعزام سفیران کریمه با رعایت پروتکل های بهداشتی صورت می گیرد و کاروان ها با رعایت قوانین بهداشتی در استان ها حاضر خواهند شد.

الزامی بودن ماسک و رعایت پروتکل های بهداشتی توسط میزبانان، عدم لمس پرچم متبرک توسط حاضرین در مراسمات، انتخاب ناظر بهداشتی در هر گروه اعزامی برای نظارت بهداشتی و هماهنگی های لازم با میزبانان، الزام استفاده از ماسک توسط همراهان کاروان، استفاده اختصاصی از خودروها توسط خادمان، تجهیز خودروهای حمل خادمان به اقلام بهداشتی و ضد عفونی، ضد عفونی نمودن البسه خادمان و پرچم به صورت روزانه و مستمر، فاصله گذاری اجتماعی اعضای کاروان در محل برگزاری برنامه ها، ممانعت از هرگونه تجمع در محل اسکان خادمین، عدم شرکت اعضای کاروان در برنامه هایی که از قبل هماهنگ نشده و… از امور الزامی برای کاروان های سفیران کریمه است.

با توجه به شیوع بیماری کرونا تمامی پروتکل های بهداشتی برای تمامی اعضای کاروان ها و همراهان الزامی بوده و هماهنگی های لازم با مرتبطین استان ها انجام شده است.