به گزارش پایگاه خبری آستان مقدس حضرت معصومه سلام‌الله‌علیها، غلامرضا قربان‌رعیت مسئول واحد رفاه زائر حرم مطهر بانوی کرامت طی گفت‌وگویی اظهار کرد: با توجه به فرا رسیدن دهه امامت و ولایت طبق سنوات گذشته در این ایام خدمات رفاهی مختلفی به زائران و مجاوران انجام می شود که بخشی از این خدمات برپایی ایستگاه های صلواتی است.

وی افزود: مؤسسه ذکری با برپایی ایستگاه صلواتی «مدافعان فدک» در صحن حضرت جوادالائمه علیه السلام از روز عرفه تا روز عید غدیر همه روزه در بخش خواهران و برادران به صورت جداگانه پذیرای مراجعان است و با برپایی شربت‌خانه، توزیع غذای گرم و ارائه خدمات و محصولات فرهنگی رایگان خدمت رسانی می‌کند.

مسئول واحد رفاه زائر حرم مطهر بانوی کرامت خاطرنشان کرد: هیئت رهروان غدیر نیز در شب عید با برپایی ایستگاه صلواتی و توزیع میان و عده و همچنین در ظهر روز عید غدیر با توزیع ۱۵ هزار غذای گرم در صحن حضرت جوادالائمه علیه‌السلام در خدمت زائران خواهد بود.

وی در ادامه یادآور شد: هیئت چادر خاکی در شب و روز عید غدیر نیز در صحن حضرت جواد الائمه علیه‌السلام پذیرای زائران می‌باشد.

قربان‌رعیت تأکید کرد: هیئت قتیل‌العبرات با برپایی ایستگاه صلواتی از دو روز مانده به عید غدیر تا روز عید از شهرستان درود در صحن پیامبر اعظم(ص) از ۱۰ صبح تا نماز ظهر و بعد از نماز ظهر و عصر تا ساعت ۲۳ شب در خدمت زائران خواهد بود.

وی افزود: فعالیت نانوایی نیز در شب عید قربان فعال بوده و مجددا در شب و روز عید غدیر نیز فعال خواهد بود و نان رایگان در بین زائران توزیع خواهد کرد.