رئیس کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی گفت: در حرکت اربعین حسینی باید بسته‌های فرهنگی برای تعمیق باور شیعی در حوزه امامت و ولایت در نظر گرفته شود چرا که جامعه ما در شرایط کنونی نیاز تمسک به ولایت است.

به گزارش پایگاه خبری آستان مقدس حضرت فاطمه معصومه سلام‌الله علیها، حجت‌الاسلام والمسلمین نصرالله پژمان‌فر ظهر امروز در حاشیه بازدید از روند خدمات‌رسانی به زائران اربعین حسینی در موکب آستان مقدس کریمه اهل بیت(س) با اشاره به اینکه برپایی این موکب در طی یک سال بدون اخلاص نیروهای عملیاتی امکان‌پذیر نیست، اظهار کرد: خستگی در چهره‌های خادمان این موکب به خوبی قابل مشاهده است که این خستگی خلوص و ایمان آنها را نشان می دهد.

وی برپایی موکب آستان مقدس کریمه اهل بیت(س) را اقدام ارزشمند و قابل تقدیری خواند و اضافه کرد: حرکت اربعین حسینی با شتاب و توسعه که دارد می‌تواند زمینه‌ساز ظهور امام زمان(عج) باشد چرا که این حرکت فقط به شیعیان محدود نمی‌شود و اکنون برخی از غیرمسلمانان نیز امام حسین علیه‌السلام را رهبر آزادگان جهان می‌دانند و در این حرکت مشارکت دارند.

رئیس کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی با تاکید بر اینکه زائران اربعین حسینی از خدمات موکب آستان مقدس کریمه اهل بیت(س) راضی بودند، عنوان کرد: خدمات مطلوبی در حوزه‌های درمانی، رفاهی و فرهنگی در این موکب به زائران ارائه می‌شود.

وی یادآور شد: در حرکت اربعین حسینی باید بسته‌های فرهنگی برای تعمیق باور شیعی در حوزه امامت و ولایت در نظر گرفته شود چرا که جامعه ما در شرایط کنونی نیاز تمسک به ولایت است.

پژمان‌فر با بیان اینکه باورهای مردمی در حوزه ولایت و امامت باید رشد یابد، مطرح کرد: باید خدمات متنوعی در حوزه فرهنگی ارائه شود تا بتوانیم از ایجاد تحولات زودگذر به تعمیق باورهای مورد نیاز برسیم که برای تحقق این هدف نیز باید بسته‌های مناسب را برای سنین مختلف در نظر داشته باشیم.

انتهای پیام/۱۱۵