به گزارش پایگاه خبری آستان مقدس حضرت معصومه سلام‌الله علیها، طرح ویژه «طبیب الدوار» از ۲۸ اسفند ۱۳۹۹ تا ۱۳ فروردین ۱۴۰۰ در حرم بانوی کرامت با همکاری سازمان اوقاف و امور خیریه و دفتر تبلیغات اسلامی قم در حال برگزاری است.

بر اساس این گزارش مبلغان افتخاری و جهادی در قالب تبلیغ چهره به چهره پذیرای زائران و مجاوران در تمامی مبادی ورودی حرم بانوی کرامت بوده و ضمن خوشامدگویی و استقبال از زائران و تبریک سال نو و اعیاد شعبانیه اقدام به توزیع متبرکات آستان مقدس می‌کنند.

ارتباط‌گیری با زائران به‌ویژه نوجوانان و جوانان توسط مبلغان و راهنمایی به‌صورت چهره به چهره و هدایت زائران به مراکز پاسخگویی و مشاوره به‌صورت مستمر توسط مبلغان طرح «طبیب الدوار» در حال انجام است.

این طرح با استقبال خوبی مواجه شده و زائران ضمن بهره‌مندی از فضای معنوی حرم بانوی کرامت در صورت نیاز با راهنمایی مبلغان از دیگر خدمات آستان مقدس نیز می‌توانند استفاده نمایند.

همچنین ساعات حضور مبلغان در دو شیفت صبح و عصر از ساعت ۱۱ تا ۱۴ و از ساعت ۱۷ الی ۲۰ بوده و در هر شیفت بین ۸ تا ۱۰ نفر از مبلغان در مبادی ورودی حرم بانوی کرامت حضور فیزیکی دارند.