به گزارش پایگاه خبری آستان مقدس حضرت معصومه سلام الله علیها، هادی محمودنژاد پیش از ظهر امروز در دیدار خدام موکب حسینیه مشاة المشخاب، یکی از مواکب بزرگ عراقی که به منظور تقدیر از خدمت رسانی به زائران اربعین در موکب عمود ۱۰۸۰ حضور یافته بودند اظهار داشت: محبت حسین بن علی علیهماالسلام است که باعث تقویت ارتباط بین دو ملت و دو کشور ایران و عراق شده است.

وی افزود: محبت سیدالشهدا علیه السلام که در شعار”حب الحسین یجمعنا” منعکس است باعث شده غیر از اینکه مردم جهان اسلام و جهان تشیع گرد هم جمع شوند، از سایر ملت ها با نژادها و ادیان و مذاهب گوناگون نیز دور هم جمع شوند و این عظمت حسین بن علی است که اینطور به نمایش گذاشته می شود.

محمودنژاد گفت: خداوند متعال وعده کرده است و به وعده هایش نیز حتما عمل می‌کند، این وعده الهیست که اینطور حسین بن علی(ع) عظمت پیدا کرده و جهان اسلام و سایر ملت‌ها از عظمت وجودی آن بزرگوار بهره‌مند می‌شوند.

مدیر موکب آستان مقدس حضرت معصومه سلام الله علیها خاطرنشان ساخت: وجود مبارک حضرت فاطمه معصومه سلام الله علیها شخصیت برجسته‌ای است که برای مردم عراق خیلی حائز اهمیت است و نسبت به آن بانوی بزرگ اسلام محبت عجیبی دارند؛ لذا این هم یکی از موضوعاتی است که باعث می‌شود حضورشان در موکب حضرت پر رنگ باشد.

وی با اشاره به تأکیدات تولیت محترم حرم حضرت معصومه سلام الله علیها مبنی بر تعامل خوب و سازنده با سایر مواکب عراقی ابراز داشت: طبق تأکیدات تولیت محترم آستان ارتباط و تعامل خوبی با موکبداران عراقی وجود دارد؛ ملت عراق میزبان این حرکت عظیم اربعین هستند و ما نیز توفیق داریم که در کنار آنها به زوار حضرت اباعبدالله الحسین علیه السلام خدمت ارائه دهیم.