تولیت آستان مقدس حضرت معصومه سلام‌الله علیها با بیان اینکه انقلاب اسلامی به برکت خون شهدا به پیروزی رسیده است، گفت: اکنون به برکت این خون‌ها، انقلاب اسلامی به کشورهای مختلف در حال صادر شدن است.
به گزارش پایگاه خبری آستان مقدس حضرت معصومه سلام‌الله علیها، آیت‌الله سید محمد سعیدی شب گذشته در آیین شکرگزاری برنامه‌های ماه مبارک رمضان که در شبستان نجمه خاتون برگزار شد، با بیان اینکه انجام دادن کارهای خوب فقط برای اجر بردن کافی نیست، اظهار کرد: کارهای انسان باید موجب رضایت بندگان و خداوند متعال شود.
وی با تاکید بر اینکه برخی از گناهان اعمال دیگر انسان را نیز مورد تاثیر قرار می‌دهد، اضافه کرد: همه گناهان به غیر از شرک به شیوه‌ای است که اگر انسان کار خیری را انجام دهد از بین می‌رود به همین علت فعل کارهای خوبی فقط برای پاداش کافی نیست و باید ثواب این کارهای خیر را تا روز مرگ نگه داریم.
تولیت آستان مقدس حضرت معصومه سلام‌الله علیها خاطرنشان کرد: اگر انسان به شیوه مطلوبی بتواند در دنیای خاکی عمل کند در دنیای آخرت نیز می‌تواند سر خود را بالا گرفته و به خوبی به سوالات روز قیامت پاسخ دهد.
وی با اشاره به نقش و هدف حضرت معصومه سلام‌الله علیها تصریح کرد: از زمانی که ایشان به شهر قم پا گذاشتند خیر و برکت بسیاری را به همراه خود آوردند به همین علت اکنون باید شکرگزار نعمت حضور ایشان باشیم.
آیت‌الله سعیدی با بیان اینکه انقلاب اسلامی به برکت خون شهدا به پیروزی رسیده است، عنوان کرد: اکنون به برکت این خون‌ها انقلاب اسلامی به کشورهای مختلف در حال صادر شدن است.
وی از توسعه حرم مطهر حضرت معصومه سلام‌الله علیها توسط تولیت‌های مختلف یاد کرد و گفت: هر چند با این فعالیت‌ها نمی‌توانیم حق ایشان را ادا کنیم اما امیدواریم بتوانیم به شیوه مطلوب‌تری از برکات وجود ایشان استفاده کنیم.
آیت‌الله سعیدی با تاکید بر اینکه برنامه‌های آستان مقدس حضرت معصومه سلام‌الله علیها هر ساله مطلوب‌تر از گذشته می‌شود، مطرح کرد: حضور مردم در مراسمات حرم مطهر قابل تقدیر است چرا که بدون حضور مردم، برنامه‌های حرم رونق نخواهد داشت؛ صدا و سیما نیز با بازتاب رسانه‌ای برنامه‌ها نقش قابل توجهی را ایفا کرده است.
وی با اشاره به اینکه در تامین امنیت حرم مطهر افراد بسیاری مشارکت داشته اند، اظهار کرد: امیدواریم بتوانیم این امنیت را در طول سال و مناسبت‌های مختلف حفظ کنیم.
انتهای پیام/۱۱۵