رئیس اداره پاسخگویی و خدمات فرهنگی آستان مقدس کریمه اهل بیت (س) گفت: مسابقه کتابخانی امر به معروف و نهی از منکر در آستان کریمه اهل بیت(س) برگزار شد.

حجت الاسلام و المسلمین علی فتح الله زاده در گفت و گو با پایگاه خبری آستان مقدس حرم حضرت معصومه سلام الله علیها، با اشاره مسابقه کتابخوانی امر به معروف و نهی از منکر را مد نظر قرار داد و اظهار داشت: مسابقه کتابچه امر به معروف و نهی از منکر از روز نخست محرم آغاز و تا آخر ماه صفر ادامه داشت که به صورت عمومی بین همه اقشار مختلف برگزار شد، اما برخی مراکز مانند دبیرستان ها به طور ویژه دراین مسابقه دیده شده اند.

وی به نحوه اطلاع رسانی مسابقه اشاره کرد و افزود: اطلاع رسانی برای ثبت نام مسابقات به صورت میدانی و نصب پوستر یا به صورت اعلامی به مراکزی مانند آموزش پرورش برای حضور دانش آموزان انجام شد.

حجت الاسلام و المسلمین فتح الله زاده نحوه ثت نام و برگزاری مسابقه امر به معروف و نهی از منکر را مد نظر قرار داد و تصریح کرد: نحوه ثبت نام مسابقه به صورت ارسال پاسخنامه به همراه مشخصات فردی بوده که بعد از ارسال آن و تصحیح پاسخنامه، قرعه کشی انجام و به ۲۰ نفر از شرکت کنندگان هدایایی اهدا می شود.

وی ابراز کرد: اعلام برندگان مسابقه کتاب خوانی امر به معروف و نهی از منکر بعد از تصحیح پاسخنامه در نخستین مناسبت بعد ازماه صفر خواهد بود.

انتهای پیام/۹۶/۱۱۶