مریم شهبازی در گفت و گو با پایگاه خبری آستان مقدس حضرت معصومه سلام الله علیها، ویژه برنامه های سالروز آغاز امامت امام زمان(عج) را در رواق کودک و نوجوان و حرم مطهر اعلام کرد.

وی افزود: در نوبت صبح روز سه شنبه، محفل سخنرانی با حضور خانم دریاباری با موضوع «عوامل قرب به ولی خدا» و بیان احکام طهارت برگزار می شود.

مسؤول امور فرهنگی خواهران تصریح کرد: در نوبت عصر نیز محفل سخنرانی با محوریت «در قیامت از چه نعمتی سوال می شود» با حضور خانم میرامام برگزار خواهد شد و همچنین پس از آن حلقه معرفتی مهدویت ویژه سالروز امامت امام زمان(عج) با حضورخانم احمدپور از اساتید برجسته حوزه علمیه خواهران با موضوع «وظایف منتظران» برپا می شود.

شهبازی با اشاره به اینکه در رواق کودک و نوجوان نیز به مناسبت سالروز امامت امام زمان(عج) ویژه برنامه های مهدوی از جمله کارگاه نقاشی و نمایش عروسکی برگزار خواهد شد، گفت: در روز چهارشنبه نیز مطابق هفته های گذشته حلقه معرفتی مهدویت با حضور خانم نادر نژاد در رواق حضرت خدیجه سلام الله علیها ویژه بانوان برپا می شود.

وی یادآور شد: با توجه به مناسبت های ماه ربیع الاول و فضایل آن در روز های پنجشنه در نوبت عصر خانم حیدری مجد، مدیر گروه مطالعات اسلامی زنان جامعه الزهرا برای بانوان با محوریت فضایل ماه ربیع به سخنرانی خواهند پرداخت.