مریم شهبازی در گفت و گو با پایگاه خبری آستان مقدس حضرت معصومه سلام الله علیها با اعلام این خبر افزود: دوره معارفی کوتاه مدت«رحمه للعالمین» با هدف تبیین سبک زندگی پیامبر اسلام صلی الله علیه وآله در مدرس ۶ شبستان نجمه خاتون سلام الله علیها به مدت چهار روز برگزار می شود.

وی با بیان اینکه این دوره ویژه عموم بوده و خواهران و برادران می توانند در آن حضور داشته باشند، تصریح کرد: این دوره از امروز ۱۱ آذر ماه تا ۱۴ آذر ماه از ساعت ۱۶ الی ۱۷ به همت امور فرهنگی خواهران آغاز خواهد شد.

مسؤول امور فرهنگی خواهران آستان مقدس حضرت معصومه سلام الله علیها خاطر نشان کرد: این دوره معارفی با حضور حجت الاسلام والمسلمین کیایی نژاد، استاد حوزه علمیه قم برگزار خواهد شد.

وی همچنین با اشاره به برنامه های رواق حضرت خدیجه سلام الله علیها در ایام ولادت حضرت رسول صلی الله علیه و آله گفت: همزمان با هفته وحدت برنامه های رواق در نوبت صبح و عصر با محوریت شخصیت حضرت رسول صلی الله و علیه و آله و سیره اخلاقی ایشان برگزار خواهد شد.

شهبازی یادآور شد: برنامه های رواق کودک و نوجوان نیز در این هفته با محوریت معرفی معرفی ابعاد شخصیتی حضرت رسول صلی الله علیه و آله به کودکان و نوجوانان اجرا می شود.

لازم به ذکر است، علاقه مندان جهت کسب اطلاعات بیشتر در مورد دوره معارفی کوتاه مدت«رحمت للعالمین» می توانند با شماره ۳۷۱۷۵۵۶۱(خواهران) و ۳۷۱۷۵۵۲۷( برادران) تماس حاصل نمایند.