به گزارش پایگاه خبری آستان مقدس حضرت معصومه سلام‌الله‌علیها، سفیران کریمه اهل‌بیت (س) در استان یزد با حضور در شهرستان‌های یزد، تفت، مهریز و روستاهای اطراف این مناطق در بیش از ۵۰ برنامه مختلف با محوریت تکریم از دختران شرکت کردند.

 دیدار با خانواده شهدا، حضور در امامزادگان، عیادت از بیماران در بیمارستان‌ها، دیدار با علما و شرکت در ویژه‌برنامه‌ها و جشن‌های روز دختر از جمله فعالیت‌های سفیران کریمه اهل‌بیت(س) در استان یزد بود.

 حضور در زندان زنان، دیدار با خانواده معظم شهدای راسک، شرکت در جشن‌های محلات و مساجد، شرکت در جشن دانشجویان دانشگاه یزد، حضور در خانواده‌های پرجمعیت، شرکت در مراسم ازدواج دانشجویی در محل گلزار شهدای گمنام، حضور در نمازجمعه یزد، دیدار با ایثارگران و نخبگان استان، حضور در منزل حافظ قرآن روشن‌دل، حضور در دارالقرآن، حضور در برنامه زنده صداوسیمای یزد، حضور در یادواره شهدای دانش‌آموز و انجمن‌های اسلامی استان یزد نیز از دیگر برنامه‌های مهم سفیران کریمه در استان یزد بود.

 همچنین برگزاری جشن ویژه دختران دبیرستان‌ها و هنرستان‌های دخترانه متوسطه اول و دوم از دیگر برنامه‌های سفیران کریمه اهل‌بیت علیهم‌السلام در استان یزد بود.

 گفتنی است هدف از حضور سفیران کریمه اهل‌بیت (س) در استان‌های مختلف شناساندن شخصیت حضرت معصومه (س)، ایجاد فضای معنوی در اقصی‌نقاط کشور، اشاعه فرهنگ ناب اهل‌بیت (ع)، افزایش معرفت مردم نسبت به این خاندان پاک و مطهر و ابلاغ سلام تولیت حرم حضرت معصومه (س) به عاشقان اهل‌بیت (ع) عنوان شده است.