به گزارش پایگاه خبری آستان مقدس حضرت فاطمه معصومه سلام‌الله علیها، حجت‌الاسلام والمسلمین سید حسین مومنی شب گذشته در مراسم یابود شهید مهدی ایمانی که در جوار مزار این شهید برگزار شد، با اشاره به اینکه خداوند متعال خریدار این شهید بزرگوار بود، اظهار کرد: اگر فردی به دنبال راه درست باشد خداوند نیز به استقبال او می‌آید.

این استاد حوزه علمیه قم اضافه کرد: فردی که به دنبال رضای خداوند است باید به معنای واقعی از مادیات دنیایی دور شود، شهدای مدافع حرم نیز کودکان و خانواده خود را به خداوند سپردند و در مسیر شهادت حرکت کردند.

وی با تاکید بر اینکه حضرت فاطمه معصومه سلام‌الله علیها نسبت به خادمان خود نگاه متفاوتی دارد، تصریح کرد: عنایت ویژه ایشان به شهید مهدی ایمانی به خوبی گویای این موضوع است.

حجت‌الاسلام والمسلمین مومنی با بیان اینکه دوری از وابستگی‌های دنیایی مهدی ایمانی را به مقام شهادت رساند، گفت: حضور پر شور مردم در مراسم تشییع و مطرح شدن این شهید به صورت گسترده نشان می‌دهد که نسبت به این شهید عنایتی ویژه داشته‌اند.

وی خاطرنشان کرد: افرادی که شهدای مدافع حرم را مرده می‌دانند داعشی هستند، انتظار داریم که برخوردهای لازم با این افراد دنبال شود، افرادی که به زور لباس روحانیت را به تن خود کرده‌اند نباید اجازه داشته باشند به شهدای مدافع حرم توهین کنند.

حجت‌الاسلام والمسلمین مومنی با اشاره به اینکه شهدا مروج آموزه‌های دینی هستند، عنوان کرد: باید از سیره زندگی این افراد امور مختلف الگوبرداری کنیم تا بتوانیم به نتایج مورد نظر برسیم.(p1)