به گزارش پایگاه خبری آستان مقدس حضرت فاطمه معصومه سلام‌الله علیها، آیت‌الله سیدمحمد سعیدی ظهر امروز در مراسم تودیع و معارفه معاون اجرایی آستان مقدس کریمه اهل بیت(س) که در سالن امام خامنه‌ای برگزار شد، شهادت را بهترین نوع پایان خدمت دانست و اظهار کرد: شهید مهدی ایمانی به صورت مستمر از اهل بیت(ع) و حضرت فاطمه معصومه سلام‌الله علیها شهادت را طلب می‌کرد تا اینکه در این ایام توانست به این جایگاه والا برسد.

تولیت آستان مقدس کریمه اهل بیت(س) اضافه کرد: هر چند اکنون جایگاه این شهید در میان خادمان خالی است اما امثال این فرد با انگیزه، فکر، اخلاص و عشقی که داشتند تلاش کردند تا آرمان‌های دینی را حفظ کنند.

وی با بیان اینکه مردم قم در مراسم تشییع شهید مهدی ایمانی حضور پرشوری داشتند، مطرح کرد: حضور این شخصیت در مسیر دفاع از حرم اهل بیت(ع) نیرو و قوت قلبی مضائفی را برای خادمان آستان مقدس به دنبال داشته و عزم خادمان را در ارائه خدمات با اخلاص افزایش داده است.

آیت‌الله سعیدی با اشاره به اینکه عمر انسان اهمیت بسیاری دارد، عنوان کرد: در روز  قیامت باید نزد خداوند متعال پاسخ‌گوی عملکرد خود باشیم و بگوییم که از عمر خود در کدام مسیر استفاده کرده‌ایم.

وی با تاکید بر اینکه خادمی آستان مقدس کریمه اهل بیت(س) افتخاری بزرگ است، گفت: باید قدردان این جایگاه باشیم و هر روز به خود یادآوری کنیم که عنایت کرده‌اند تا بتوانیم در این بارگاه حضور یابیم.

امام جمعه قم خاطرنشان کرد: هر چند جایگاه معنوی نداشته اما اکنون در بارگاه حضرت فاطمه معصومه سلام‌الله علیها حضور داریم و باید از ایشان درخواست کنیم تا بتوانیم در مسیر رضای این بانوی کریمه حرکت خود را ادامه دهیم.(p1)