به گزارش پایگاه خبری آستان حضرت معصومه سلام‌الله علیها، آیت‌الله سیدمحمد سعیدی ظهر امروز در دیدار مجمع نمایندگان طلاب و فضلای حوزه علمیه، مدیران و استاندار خراسان جنوبی که در سالن محراب شبستان امام خمینی(ره) انجام شد، از میلاد امام زمان(عج) در سرنوشت بشر به‌عنوان یک نقطه عطف مهمی نام برد و اظهار کرد: همانطور که آموزه‌های دینی وعده داده‌اند، ارث زمین به عباد صالح خواهد رسید و هیچ حکومت و دولتی بر اساس باطل و انحراف به وجود نخواهد آمد.
وی با اشاره به برخی از ویژگی‌های دوران غیبت حضرت ولی‌عصر(عج) اضافه کرد: وجود امام عصر(عج) نعمت بزرگی برای ماست که باید قدردان آن باشیم.
نماینده ولی‌فقیه در استان قم با تاکید بر اینکه انتظار فرج باید به‌عنوان یک عمل مورد توجه قرار گیرد، تصریح کرد: مسئولان نظام اسلامی، کارگزاران نظام مهدوی هستند که باید نسبت به سرمایه‌های معنوی این نظام معرفت بیشتری پیدا کرده و از آن‌ها بهره‌مند شوند.
وی خاطرنشان کرد: این نظام اسلامی که نهضت مردم و به رهبری امام خمینی(ره) به دست آمده، برای همه ماست به همین علت همه باید تلاش کنیم تا در اختیار نااهلان قرار نگیرد.
برخی با تاکید بر اینکه پرداختن به حواشی از تهدیدهای مورد توجه برخی دستگاه‌ها و نهادهاست، عنوان کرد: اگر کار برای مردم باشد مورد پسند رضای خداوند متعال قرار خواهد گرفت.