به گزارش پایگاه خبری آستان مقدس حضرت فاطمه معصومه سلام‌الله علیها، مراسم غبارروبی ضریح مطهر کریمه اهل‌بیت(س) شب گذشته با حضور خانواده شهدای روحانی استان قم در شبستان نجمه خاتون حرم مطهر حضرت فاطمه معصومه سلام‌الله علیها برگزار شد.

بر اساس این گزارش، در این مراسم حجت‌الاسلام والمسلمین سید حسن اکبری مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه استان قم، علی تقوایی معاون روابط عمومی و تبلیغات این سپاه استانی، حجت‌الاسلام والمسلمین صادقی دبیر نخستین کنگره شهدای روحانی استان قو جمعی از پاسداران سپاه امام علی بن ابیطالب(ع) حضور داشتند.

یکی از کارشناسان مذهبی آستان مقدس کریمه اهل‌بیت(س) طی سخنانی در این مراسم غبارروبی با اشاره به اینکه خداوند متعال در قرآن کریم نسبت به همسران و خانواده پیامبران و اولیای الهی نیز توجه داشته است، اظهار کرد: حضرت آسیه(س) ازجمله شخصیت‌هایی است که در آیات قرآن کریم به تاریخ زندگانی ایشان اشاره‌شده است.

حجت‌الاسلام والمسلمین ظهیری بابیان اینکه پیامبر اسلام(ص) از حضرت آسیه(س) به‌عنوان یک شخصیت معنوی برجسته نام برده‌اند، تصریح کرد: برخی از شخصیت‌ها در طول تاریخ برای رسیدن به عقیده خود جان دادند اما روی آن پا نگذاشتند.

همچنین، مدیحه‌سرایی حسن اسداللهی در وصف حضرت فاطمه معصومه سلام‌الله علیها نیز از دیگر بخش‌های این مراسم بوده است.

گفتنی است، این مراسم غبارروبی یکی از سلسله برنامه‌های نخستین کنگره بزرگداشت یک هزار شهید روحانی استان قم که با مشارکت آستان مقدس کریمه اهل‌بیت(س) و سپاه امام علی بن ابیطالب(ع) برگزارشده است.(p2)