به گزارش پایگاه خبری آستان مقدس حضرت فاطمه معصومه سلام‌الله علیها، حجت‌الاسلام والمسلمین مهدی ماندگاری شب گذشته در جمع زائران حرم مطهر کریمه اهل‌بیت(س) در شبستان امام خمینی(ره) با بیان اینکه هر مسلمانی نمی‌تواند مؤمن باشد، عنوان کرد: اگر فردی به خداوند متعال ایمان بیاورد باید دستورات دینی را دنبال کند چرا که ایمان در حقیقت به معنای باور و نفع آن برای خود انسان است.

استاد حوزه علمیه قم از اسلام به عنوان افتخار مسلمانان نام برد و عنوان کرد: هر چند خداوند به یاری انسان‌ها نیازی ندارد اما انسان به یاری دین خداوند نیازمند است چراکه این کارها انسان را به خداوند متعال نزدیک می‌کند.

وی بابیان اینکه مردم در اعتراض به توهین به مقدسات دینی در روز ۱۹ دی‌ماه سال ۱۳۵۶ قیام خونینی را رقم زدند، مطرح کرد: این مردم همچنان پای انقلاب اسلامی ایستاده و در صحنه‌های مختلف نیز با حضور خود به خوبی این موضوع را به اثبات رسانده‌اند.

حجت‌‌الاسلام والمسلمین ماندگاری حمایت از دین اسلام را نیازمند داشتن صداقت و ایمان دانست و گفت: کسی می‌تواند حامی اسلام باشد که صداقت و ایمان  داشته و در این مسیر از فرهنگ ایثار و شهادت نیز بهره برده باشد.

وی با تاکید بر اینکه مادران و همسران شهدا با الگوبرداری از حضرت زینب سلام‌الله علیها شهدا را تقدیم انقلاب اسلامی کردند، مطرح کرد: اکنون نیز همچنان خانواده‌های مدافع حرم در مسیر دفاع از حرم اهل‌بیت(ع) شهدای خود را تقدیم می‌کنند.

این سخنران آستان مقدس کریمه اهل‌بیت(س) خدمت در نظام اسلامی را نیازمند داشتن نیت صالح دانست و خاطرنشان کرد: بدون نیت صالح خدمت به خیانت تبدیل می‌شود؛ اعتراض‌های اخیر در ابتدا برای محکوم کردن وضعیت اقتصادی کشور بود اما بعد از مدتی افرادی سواستفاده‌های مختلفی را از آن دنبال کردند.

وی با اشاره به اینکه مردم همچنان به فاصله طبقاتی و ویژه‌خواری‌ها معترض هستند، گفت: هر چند مردم اجازه نمی‌دهند که دشمنان با سواستفاده‌ها بتوانند به اهداف خود برسند اما باید به این موضوع نیز توجه داشته باشیم که این مشکلات نیز زیبنده نظام اسلامی نیست.(p1)