به گزارش پایگاه خبری آستان مقدس حضرت فاطمه معصومه سلام‌الله علیها، آیت‌الله سید محمد سعیدی ظهر امروز در دیدار امیر حاتمی وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح با اشاره به فرمایشات رهبر انقلاب اسلامی در روز ۱۹ دی‌ماه عنوان کرد: این یک افتخار بزرگ برای مردم قم است که هر ساله به دیدار رهبری مشرف می‌شوند.

تولیت آستان مقدس کریمه اهل‌بیت(س) اضافه کرد: اگر فردی فکر کند که در پرتو حرکت‌هایی می‌تواند دستاوردهای نظام اسلامی را تضعیف کند در اشتباه است، چراکه حرکت انقلاب اسلامی با ریشه و متکی بر نیروی مردم است.

آیت‌الله سعیدی با بیان اینکه سیره و روش انقلاب اسلامی با سیره و روش دشمنان متفاوت است، عنوان کرد: دشمنان از اینکه نیروهای مسلح ایران بدون نیاز به کشورهای دیگر رشد کرده‌اند، هراسان هستند.

وی خاطرنشان کرد: برخی از کشورهای منطقه در حالی بزرگ‌ترین قرارداد تسحیلاتی را با آمریکایی‌ها بسته‌اند که می‌دانند این سلاح‌ها برای آنها کاربردی نخواهد داشت.

امام جمعه قم یادآور شد: جمهوری اسلامی برای رفتار و عملکرد خود ارزش و صلابت قائل است و تا کنون با تکیه بر ظرفیت‌های داخلی خود و مشارکت برخی از کشورهای اسلامی توانسته آمریکایی‌ها را از کشورهای مختلف بیرون و نقشه‌های آن‌ها را نیز از بین ببرد.

وی با تاکید بر اینکه پیروزی جبهه مقاومت اسلامی در منطقه نزدیک شدن به بسترهای ظهور امام زمان(عج) را نشان می‌دهد، عنوان کرد: امیدواریم با عنایت امام زمان(عج)، رهنمودهای رهبری و استمرار حمایت‌های مردم بتوانیم به نتایج مورد نظر برسیم.(p1)