به گزارش پایگاه خبری آستان مقدس حضرت فاطمه معصومه سلام‌الله علیها، مستند زندگی شهید مهدی ایمانی مدافع حرم حضرت زینب سلام‌الله علیها به همت واحد صوت و تصویر آستان مقدس کریمه اهل‌بیت(س) با محوریت معرفی سیره زندگانی این شهید و ارتباط وی با آستان مقدس تهیه و تدوین می‌شود.

مصاحبه با اعضای خانواده شهید مهدی ایمانی، هم‌رزمان، خادمان، مسئولان و آیت‌الله سید محمد سعیدی تولیت آستان مقدس حضرت فاطمه معصومه سلام‌الله علیها به‌منظور معرفی این شهید بزرگوار محوریت اصلی این مستند تصویری است.

بر اساس این گزارش، ساخت مستند شهید ایمانی از نخستین روزهای بعد از شهادت وی آغازشده و اکنون در مرحله فیلم‌برداری‌های پایانی و تدوین است تا هم‌زمان با اربعین این خادم رسمی آستان مقدس کریمه اهل‌بیت(س) به نمایش گذاشته شود.

لازم به ذکر است، واحد صوت و تصویر آستان مقدس حضرت فاطمه معصومه سلام‌الله علیها از مراسم تشییع و خاک‌سپاری شهید ایمانی نیز کلیپ پنج‌دقیقه‌ای را تهیه و هم‌زمان با سالروز رحلت کریمه اهل‌بیت(س) در شبکه‌های سراسری اکران کرد؛ این مستند تصویری نیز نزدیک به ۲۰ دقیقه خواهد بود و در بسترهای مختلف رسانه‌ای منعکس خواهد شد./ (t2)